logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Food truck Wirtualnej Polski w podróży przez Europę

  PR 10.05.2019, przeczytano 146 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej redakcja WP wyruszyła w trasę food truckiem. Pokona on prawie 3 tys. kilometrów. Europejczycy mogą porozmawiać z WP o tym, jak widzą Polskę i Polaków oraz spróbować tradycyjnych, polskich pierogów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/food-truck-wirtualnej-polski-w-podrozy-przez-europe,382377,artykul.html

Podczas akcji powstanie w sumie kilkanaście materiałów i relacji wideo. Reporterka WP Anna Kozińska codziennie rozmawia o rocznicy, Polakach i o tym, co dzisiaj oznacza bycie Europejczykiem. W formie specjalnego reportażu-bloga przedstawia także miejsca, które odwiedzi food truck Wirtualnej Polski.

– Akcja to nasz wkład w przekonanie Europejczyków, że Polska jest jednym z najsmaczniejszych krajów Unii. Pysznym, gościnnym, z przyjaźnie wyciągniętą ręką (z talerzem pierogów w niej). To, co zaczyna się od pierogów, zmieni się w przyjazne nastawienie do Polski, a może i w turystyczną wizytę tych, którzy naszego food trucka spotkają – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

W niedzielę, 5 maja, ekipa WP odwiedziła stolicę UE, Brukselę oraz majówkę polsko-belgijską w Leuven. Redakcja zagości również w Amsterdamie, a następnie dotrze do Niemiec i zatrzyma się m.in. w Berlinie oraz na placu przed Bramą Brandenburską w Poczdamie. Food truck Wirtualnej Polski zatrzymuje się także w mniejszych miejscowościach, poza ustalonymi przystankami.

Goście i rozmówcy WP mogą częstować się polskimi pierogami. Akcja potrwa do 12 maja i jest promowana hasłem #15latRazem. Wszystkie materiały będą publikowane na stronie głównej WP oraz w serwisie WP Wiadomości.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekstraklasa uruchamia platformę streamingową rozgrywek
Ekstraklasa S.A. rusza ze swoim największym projektem technologicznym - własną platformą OTT (ang. Over The Top). Wobec zyskujących na popularności serwisów umożliwiających oglądanie seriali, filmów i programów telewizyjnych online, w piłce nożnej to innowacja, a platforma Ekstraklasy jest jednym z pierwszych projektów tego typu. Nowy serwis streamingowy...
Empik Bilety i Going. zbudowały platformę biletową 360
W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Wyjątkowy charakter projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej...
Wygoda w stylu glamour - jakich mebli szukają Polacy w wyszukiwarce Google
Nowych mebli szukamy najczęściej… w fotelu. Badania Google wskazują, że polski konsument na tropie wyposażenia wnętrz inspiracji szuka głównie w internecie – surfując w sieci za pomocą telefonu lub w domu z rodziną i przyjaciółmi. Interesują nas styl glamour, eleganckie toaletki, ale również wygodne fotele.
Jak wynika z danych Gartnera, do 2020 r. ponad 50% średnich i dużych przedsiębiorstw wdroży chatboty produktowe. Oznacza to, że użytkownicy Internetu będą coraz częściej wchodzić w interakcje z komputerem, a nie pracownikiem biura obsługi klienta, aby rozwiązać dany problem lub zadać pytanie. Ponadto analitycy przewidują, że w biznesie do 2022 r. 70% tzw. białych...
Ponad połowa firm chce strony www przystosowanej do smartfonów
Firmy coraz częściej zlecają specjalistom kompleksowe wykonanie dedykowanej strony internetowej. Powinna ona pozwalać właścicielowi na edytowanie treści i posiadać formularz kontaktowy. Widoczna jest też świadomość wzrostu ruchu mobilnego w internecie – 57% poszukujących wykonawcy strony www interesuje się wersją na urządzenia mobilne  – wynika z analizy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764