logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Food truck Wirtualnej Polski w podróży przez Europę

  PR 10.05.2019, przeczytano 108 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej redakcja WP wyruszyła w trasę food truckiem. Pokona on prawie 3 tys. kilometrów. Europejczycy mogą porozmawiać z WP o tym, jak widzą Polskę i Polaków oraz spróbować tradycyjnych, polskich pierogów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/food-truck-wirtualnej-polski-w-podrozy-przez-europe,382377,artykul.html

Podczas akcji powstanie w sumie kilkanaście materiałów i relacji wideo. Reporterka WP Anna Kozińska codziennie rozmawia o rocznicy, Polakach i o tym, co dzisiaj oznacza bycie Europejczykiem. W formie specjalnego reportażu-bloga przedstawia także miejsca, które odwiedzi food truck Wirtualnej Polski.

– Akcja to nasz wkład w przekonanie Europejczyków, że Polska jest jednym z najsmaczniejszych krajów Unii. Pysznym, gościnnym, z przyjaźnie wyciągniętą ręką (z talerzem pierogów w niej). To, co zaczyna się od pierogów, zmieni się w przyjazne nastawienie do Polski, a może i w turystyczną wizytę tych, którzy naszego food trucka spotkają – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

W niedzielę, 5 maja, ekipa WP odwiedziła stolicę UE, Brukselę oraz majówkę polsko-belgijską w Leuven. Redakcja zagości również w Amsterdamie, a następnie dotrze do Niemiec i zatrzyma się m.in. w Berlinie oraz na placu przed Bramą Brandenburską w Poczdamie. Food truck Wirtualnej Polski zatrzymuje się także w mniejszych miejscowościach, poza ustalonymi przystankami.

Goście i rozmówcy WP mogą częstować się polskimi pierogami. Akcja potrwa do 12 maja i jest promowana hasłem #15latRazem. Wszystkie materiały będą publikowane na stronie głównej WP oraz w serwisie WP Wiadomości.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nic tak nie rozpala masowej wyobraźni, jak wizja końca świata. Które apokaliptyczne przepowiednie się sprawdzą? Czy świadkami zagłady planety będzie już następne pokolenie? Czy i jak można się do tego przygotować? Słynący z interesujących dokumentów Zoom TV zaprezentuje swoim widzom kolejną nowość – program Jak skończy się świat?, który odpowie...
Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764