logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

For..Net-Award dla Nugg.ad za zaangażowanie w ochronę prywatności

  PR 17.04.2015, przeczytano 684 razy

Wczoraj, w czwartek wieczorem, Forschungsstelle für IT-Recht & Netzpolitik [Ośrodek badawczy prawa IT i polityki sieciowej] przy Uniwersytecie w Pasawie przyznał firmie nugg.ad, specjaliście w dziedzinie Smart Data Management i reklamy cyfrowej, nagrodę „For..Net-Award za zaangażowanie w ochronę danych osobowych“. Przedsiębiorstwo oferujące usługi targetowania zostało uhonorowane za wdrożenie innowacji IT zgodnych z ochroną danych osobowych oraz za przestrzeganie ścisłych standardów ochrony prywatności. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/for..net-award-dla-nugg.ad-za-zaangazowanie-w-ochrone-prywatnosci,24569,artykul.html

nugg.ad otrzymuje tę nagrodę, ponieważ w przeciwieństwie do innych internetowych dostawców usług targetowania, nie wykorzystuje żadnych bezpośrednich danych osobowych. W celu uzyskania maksymalnej ochrony danych osobowych nugg.ad stosuje jako pierwsza firma usługę anonimizacji danych, która jest obsługiwana przez niezależnego operatora. Taka procedura gwarantuje, że żadne bezpośrednie dane osobowe lub adresy IP nie przedostają się do systemu nugg.ad lub do systemów jej klientów. nugg.ad nieprzerwanie rozwija ochronę danych osobowych od strony technicznej i dostosowuje ją do nowych wymogów rynku.

Nagroda wyróżnia innowację w dziedzinie IT oferującą najlepsze rozwiązania dla skutecznej ochrony danych osobowych w kontekście danej koncepcji technologicznej i danego modelu biznesowego. W skład tegorocznego jury wchodzą m.in. Bawarski Pełnomocnik ds. Ochrony Danych Osobowych, dr Thomas Petri oraz ekspert w dziedzinie prawa IT, dr Wilfried Bernhard,  emerytowany Komisarz Stanu w Saksońskim Ministerstwie Sprawiedliwości i Europy. 

„nugg.ad wysyła wyraźny sygnał do branży reklamy internetowej, że do dostarczania skutecznej i docelowej reklamy wystarczą pseudonimizowane dane, a tym samym jedynie ograniczony zakres i poziom zbieranych o użytkowniku informacji. Zwycięzca pokazuje, że innowacyjne modele biznesowe online mogą bardzo dobrze wpisywać się w wymogi ochrony danych osobowych“, powiedział przewodniczący jury, prof. dr Dirk Heckmann. Nazwa nagrody pochodzi od założonego przez prof. dr. Dirka Heckmanna ośrodka badawczego „Forschungsstelle für IT-Recht und Netzpolitik“ (For..Net), który zajmuje się m.in. kwestiami ochrony danych osobowych, bezpieczeństwem IT, e-administracją i mediami społecznościowymi. 

Christian Pfeiffer, operacyjny pełnomocnik ds. ochrony danych osobowych w nugg.ad, jest bardzo zadowolony z tego wyróżnienia: „Dla nas ochrona danych osobowych jest na stałe zapisana w DNA firmy oraz w każdej decyzji dotyczącej rozwoju i samego produktu. Bardzo się cieszę, że tą nagrodą doceniono nasze systematyczne prace na polu ochrony danych osobowych. Za ścisłe przestrzeganie europejskich wymogów ochrony danych osobowych produkty firmy nugg.ad otrzymały już kilka certyfikatów, takich jak EDAA Trust-Seal, ePrivacyseal spółki ePrivacy GmbH i kilka lat temu, jako jedna z pierwszych firm, znak jakości European Privacy Seal (EuroPriSe).“

Źródło: nugg.ad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764