logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes, Forbes Women i wydania specjalne Newsweeka dla Klubowiczów H&M

  PR 04.05.2020, przeczytano 450 razy

Od 27 kwietnia br., klienci zarejestrowani w programie lojalnościowym marki H&M, po zalogowaniu na stronie, uzyskają dostęp do specjalnie przygotowanych ofert, miedzy innymi urodzinowego wydania magazynu Forbes Women, który można nabyć również z wybranym bestsellerem (książki w cenie od 4,99 PLN), wraz z darmową dostawą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbes%2C-forbes-women-i-wydania-specjalne-newsweeka-dla-klubowiczow-handm,386867,artykul.html

Ponadto, 4 maja br. zostanie uruchomiona oferta promocyjna dla klientów H&M na zakup prenumerat magazynów Forbes i Forbes Women oraz Newsweek Psychologia, Newsweek Zdrowie i Newsweek Learning English.

Dzięki współpracy z H&M czytelnicy magazynu Forbes Women, którzy kupią w maju br. roczną lub półroczną prenumeratę tytułu, otrzymają prezent w postaci 15% rabatu na zakupy w sklepie internetowym H&M.

Promocje inaugurują stałą współpracę z marką H&M, która będzie obejmować tytuły z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764