logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes Polska i Onet wyróżnione tytułem Superbrands 2020

  PR 14.09.2020, przeczytano 171 razy

Marka Forbes zdobyła tytuł Superbrands 2020 i znalazła się w gronie najsilniejszych marek w kategorii „Prasa: społeczno-gospodarcza”. Tytuł laureata otrzymał również Onet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbes-polska-i-onet-wyroznione-tytulem-superbrands-2020,388427,artykul.html

Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Ocenie podlegają cztery główne aspekty marki, tj.: znajomość, korzystanie, polecanie i odradzanie.

XIV edycja Projektu Superbrands opiera się na badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia (wzięło w nim udział ponad 10 000 respondentów). Swój głos w wyborze marek mieli również Eksperci Rady Marek – wybitni specjaliści z dziedziny mediów, marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR-u.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764