logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes Women ma już rok

  PR 20.04.2020, przeczytano 402 razy
ilustracja

W czwartek (16 kwietnia br.), na rynku ukazało się urodzinowe wydanie magazynu Forbes Women. Tematem wiodącym numeru jest szeroko pojęta ekologia, czyli ekologiczne biznesy, zmiany klimatyczne i ich wpływ na gospodarkę, a także np. omówienie raportu o kosztach „zielonego życia”. W Strefie Liderek przeczytamy m.in. wywiad z bohaterką okładki nowego numeru – Omeną Mensah. W pozostałych sekcjach pojawią się materiały z zakresu pracy, rozwoju oraz sfery prywatnej w formie felietonów, wywiadów, case study oraz omówień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbes-women-ma-juz-rok,386655,artykul.html

Magazyn Forbes Women, wydanie specjalne polskiej edycji Forbesa, zadebiutował na rynku rok temu, w kwietniu 2019 r. Przez ostatnie 12 miesięcy w sprzedaży ukazało się 6 numerów magazynu. Zarówno w wydaniach drukowanych, jak i w serwisie pojawiały się unikalne treści tj. 56 ekskluzywnych wywiadów czy 15 raportów specjalnych. Na łamach magazynu wypowiedziały się aż 254 ekspertki. Forbes Women posiada prawie 11 tys. obserwujących na Facebooku, ponad 11 tys. na Instagramie i prawie 6 tys. na LinkedIn.

– Naszym celem było oddanie głosu samym Polkom – pokazanie ich sukcesów, eksperckiej wiedzy i pasji. Na łamach „Forbes Women” wypowiadają się liderki, prezeski, menedżerki, działaczki samorządowe, ekonomistki, sportsmenki, polityczki, artystki, studentki i założycielki start-upów. W wywiadach, komentarzach, felietonach i osobistych historiach nasze ekspertki zabierają głos w najważniejszych sprawach społecznych, gospodarczych i politycznych. Te problemy pokazujemy z różnych perspektyw: liderek i debiutantek. Nastolatek i seniorek, czasami mega-gwiazd, takich jak Serena Williams – mówi Aleksandra Karasińska, redaktor prowadząca Forbes Women.

– Forbes Women jest magazynem o biznesie dla kobiet i dla mężczyzn, wszystkich, którym zależy na różnorodności i równouprawnieniu obu płci. Inspirujemy do działania, pomagamy zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażujemy panie i panów do współpracy ukazując pozytywne jej przykłady. Zachęcamy firmy do tworzenia kultury pracy opartej na równości – mówi Konrad Sadurski, redaktor prowadzący Forbes Women.

Forbes Women zainicjował akcję Równa Firma, której celem jest zrównanie szans kobiet i mężczyzn w pracy i biznesie. W ramach inicjatywy powstał Kodeks Dobrych Praktyk – siedmiopunktowy przewodnik dla firm, którym bliskie są takie wartości jak: różnorodność, równość płac oraz wspieranie kobiet na rynku pracy.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764