logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes z listą najbogatszych Polaków i w nowej odsłonie graficznej

  PR 01.03.2019, przeczytano 341 razy

28 lutego w najnowszym wydaniu magazynu Forbes (03/2019) zostanie opublikowana Lista 100 Najbogatszych Polaków, sztandarowe zestawienie przygotowywane przez wszystkie światowe redakcje Forbesa. Marcowe wydanie pojawi się również w odświeżonej szacie graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbes-z-lista-najbogatszych-polakow-i-w-nowej-odslonie-graficznej,381460,artykul.html

W polskiej edycji Listy 100 Najbogatszych Polaków po kilku latach nastąpi zmiana na pozycji lidera i padnie rekord liczby polskich miliarderów oraz rekord Polaków, którzy znajdą się na liście Najbogatszych Ludzi Świata amerykańskiego wydania Forbesa.

– Mamy w Polsce 43 miliarderów, 7 osób znajdzie się wśród najbogatszych ludzi świata, po 12 latach na pozycję lidera wraca Michał Sołowow. Tegoroczne zestawienie obfituje w niespodzianki, niezwykła, naprawdę zaskakująca, jest lista tych, którzy nie zmieścili się na Liście – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny miesięcznika.

Wraz z Listą 100 Najbogatszych Polaków polska edycja magazynu pojawi się w nowej odsłonie graficznej.

– Nie tracąc nic z prestiżu, elegancji, a przede wszystkim jakości materiałów, wprowadziliśmy do magazynu więcej światła, Forbes jest wyraźnie lżejszy. W nieco inny sposób potraktowaliśmy rolę zdjęć przy materiałach dziennikarskich. Te z kolei są średnio 15-20 procent krótsze. To z kolei oznacza, że niektóre wątki sztandarowych materiałów zostaną opublikowane równocześnie w internecie. Magazyn i strona forbes.pl mają się przenikać jeszcze wyraźniej, niż miało to miejsce do tej pory. Ze zmian najbardziej widocznych – zmniejszyliśmy również logo Forbes na okładce. Za odświeżenie wizerunku odpowiedzialna jest Agata Leman, dyrektor artystyczny Forbesa – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny polskiej edycji magazynu.

W najbliższym wydaniu Forbes pojawi się także nowy dział – Zjawisko –  w którym zostaną opisane trendy, które dopiero będą miały wyraźny wpływ na biznes i jego otoczenie. W formacie Zjawisko znajdą się również pogłębione analizy sytuacji makroekonomicznej, dotychczas zarezerwowane dla działu Rynki, który z kolei nastawi się na bardziej prokonsumenckie treści.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764