logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes z listą najbogatszych Polaków i w nowej odsłonie graficznej

  PR 01.03.2019, przeczytano 2729 razy

28 lutego w najnowszym wydaniu magazynu Forbes (03/2019) zostanie opublikowana Lista 100 Najbogatszych Polaków, sztandarowe zestawienie przygotowywane przez wszystkie światowe redakcje Forbesa. Marcowe wydanie pojawi się również w odświeżonej szacie graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbes-z-lista-najbogatszych-polakow-i-w-nowej-odslonie-graficznej,381460,artykul.html

W polskiej edycji Listy 100 Najbogatszych Polaków po kilku latach nastąpi zmiana na pozycji lidera i padnie rekord liczby polskich miliarderów oraz rekord Polaków, którzy znajdą się na liście Najbogatszych Ludzi Świata amerykańskiego wydania Forbesa.

– Mamy w Polsce 43 miliarderów, 7 osób znajdzie się wśród najbogatszych ludzi świata, po 12 latach na pozycję lidera wraca Michał Sołowow. Tegoroczne zestawienie obfituje w niespodzianki, niezwykła, naprawdę zaskakująca, jest lista tych, którzy nie zmieścili się na Liście – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny miesięcznika.

Wraz z Listą 100 Najbogatszych Polaków polska edycja magazynu pojawi się w nowej odsłonie graficznej.

– Nie tracąc nic z prestiżu, elegancji, a przede wszystkim jakości materiałów, wprowadziliśmy do magazynu więcej światła, Forbes jest wyraźnie lżejszy. W nieco inny sposób potraktowaliśmy rolę zdjęć przy materiałach dziennikarskich. Te z kolei są średnio 15-20 procent krótsze. To z kolei oznacza, że niektóre wątki sztandarowych materiałów zostaną opublikowane równocześnie w internecie. Magazyn i strona forbes.pl mają się przenikać jeszcze wyraźniej, niż miało to miejsce do tej pory. Ze zmian najbardziej widocznych – zmniejszyliśmy również logo Forbes na okładce. Za odświeżenie wizerunku odpowiedzialna jest Agata Leman, dyrektor artystyczny Forbesa – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny polskiej edycji magazynu.

W najbliższym wydaniu Forbes pojawi się także nowy dział – Zjawisko –  w którym zostaną opisane trendy, które dopiero będą miały wyraźny wpływ na biznes i jego otoczenie. W formacie Zjawisko znajdą się również pogłębione analizy sytuacji makroekonomicznej, dotychczas zarezerwowane dla działu Rynki, który z kolei nastawi się na bardziej prokonsumenckie treści.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764