logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes z listą najbogatszych Polaków i w nowej odsłonie graficznej

  PR 01.03.2019, przeczytano 515 razy

28 lutego w najnowszym wydaniu magazynu Forbes (03/2019) zostanie opublikowana Lista 100 Najbogatszych Polaków, sztandarowe zestawienie przygotowywane przez wszystkie światowe redakcje Forbesa. Marcowe wydanie pojawi się również w odświeżonej szacie graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbes-z-lista-najbogatszych-polakow-i-w-nowej-odslonie-graficznej,381460,artykul.html

W polskiej edycji Listy 100 Najbogatszych Polaków po kilku latach nastąpi zmiana na pozycji lidera i padnie rekord liczby polskich miliarderów oraz rekord Polaków, którzy znajdą się na liście Najbogatszych Ludzi Świata amerykańskiego wydania Forbesa.

– Mamy w Polsce 43 miliarderów, 7 osób znajdzie się wśród najbogatszych ludzi świata, po 12 latach na pozycję lidera wraca Michał Sołowow. Tegoroczne zestawienie obfituje w niespodzianki, niezwykła, naprawdę zaskakująca, jest lista tych, którzy nie zmieścili się na Liście – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny miesięcznika.

Wraz z Listą 100 Najbogatszych Polaków polska edycja magazynu pojawi się w nowej odsłonie graficznej.

– Nie tracąc nic z prestiżu, elegancji, a przede wszystkim jakości materiałów, wprowadziliśmy do magazynu więcej światła, Forbes jest wyraźnie lżejszy. W nieco inny sposób potraktowaliśmy rolę zdjęć przy materiałach dziennikarskich. Te z kolei są średnio 15-20 procent krótsze. To z kolei oznacza, że niektóre wątki sztandarowych materiałów zostaną opublikowane równocześnie w internecie. Magazyn i strona forbes.pl mają się przenikać jeszcze wyraźniej, niż miało to miejsce do tej pory. Ze zmian najbardziej widocznych – zmniejszyliśmy również logo Forbes na okładce. Za odświeżenie wizerunku odpowiedzialna jest Agata Leman, dyrektor artystyczny Forbesa – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny polskiej edycji magazynu.

W najbliższym wydaniu Forbes pojawi się także nowy dział – Zjawisko –  w którym zostaną opisane trendy, które dopiero będą miały wyraźny wpływ na biznes i jego otoczenie. W formacie Zjawisko znajdą się również pogłębione analizy sytuacji makroekonomicznej, dotychczas zarezerwowane dla działu Rynki, który z kolei nastawi się na bardziej prokonsumenckie treści.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cenzura prewencyjna w PAP: protest pod Polską Agencję Prasową
W dniu 12.01.2020 pod Polską Agencją Prasową odbył się protest gromadzący kilkadziesiąt różnych organizacji i środowisk dotkniętych cenzurą prewencyjną.
Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze PSPR
Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). Wypowiedzieli się: Mariusz Gruza (Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy), Agnieszka Jaszkaniec (Katowickie Wodociągi S.A.), Tomasz Popielewski (Ceramika Paradyż), Bartosz...
Bankier.pl najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów
Bankier.pl po raz dwunasty z rzędu został uznany za najważniejszy portal internetowy skierowany do inwestorów w badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Polska dla seniorów w Radiu Tok FM
Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, które przypadają 21 i 22 stycznia, Radio TOK FM przygotowuje specjalną akcję multimedialną. Złożą się na nią: audycje, ekskluzywne podcasty oraz specjalne materiały dostępne na tokfm.pl. Dzięki nim słuchacze i internauci poznają problemy, oczekiwania i codzienność starszych osób w Polsce.
Format #Hashtagchallenge na Tiktoku dostępny dla polskich reklamodawców
Hasztag jest jednym z kluczowych narzędzi mediów społecznościowych, a wyzwania to coś, co pokochało pokolenie Z. Nie dziwi więc, że #HashtagChallenge stał się jednym z najatrakcyjniejszych formatów na TikToku, zarówno dla użytkowników, jak i dla marek. Od tego roku dostępny jest również dla polskich reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764