logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes z listą najbogatszych Polaków i w nowej odsłonie graficznej

  PR 01.03.2019, przeczytano 285 razy

28 lutego w najnowszym wydaniu magazynu Forbes (03/2019) zostanie opublikowana Lista 100 Najbogatszych Polaków, sztandarowe zestawienie przygotowywane przez wszystkie światowe redakcje Forbesa. Marcowe wydanie pojawi się również w odświeżonej szacie graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbes-z-lista-najbogatszych-polakow-i-w-nowej-odslonie-graficznej,381460,artykul.html

W polskiej edycji Listy 100 Najbogatszych Polaków po kilku latach nastąpi zmiana na pozycji lidera i padnie rekord liczby polskich miliarderów oraz rekord Polaków, którzy znajdą się na liście Najbogatszych Ludzi Świata amerykańskiego wydania Forbesa.

– Mamy w Polsce 43 miliarderów, 7 osób znajdzie się wśród najbogatszych ludzi świata, po 12 latach na pozycję lidera wraca Michał Sołowow. Tegoroczne zestawienie obfituje w niespodzianki, niezwykła, naprawdę zaskakująca, jest lista tych, którzy nie zmieścili się na Liście – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny miesięcznika.

Wraz z Listą 100 Najbogatszych Polaków polska edycja magazynu pojawi się w nowej odsłonie graficznej.

– Nie tracąc nic z prestiżu, elegancji, a przede wszystkim jakości materiałów, wprowadziliśmy do magazynu więcej światła, Forbes jest wyraźnie lżejszy. W nieco inny sposób potraktowaliśmy rolę zdjęć przy materiałach dziennikarskich. Te z kolei są średnio 15-20 procent krótsze. To z kolei oznacza, że niektóre wątki sztandarowych materiałów zostaną opublikowane równocześnie w internecie. Magazyn i strona forbes.pl mają się przenikać jeszcze wyraźniej, niż miało to miejsce do tej pory. Ze zmian najbardziej widocznych – zmniejszyliśmy również logo Forbes na okładce. Za odświeżenie wizerunku odpowiedzialna jest Agata Leman, dyrektor artystyczny Forbesa – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny polskiej edycji magazynu.

W najbliższym wydaniu Forbes pojawi się także nowy dział – Zjawisko –  w którym zostaną opisane trendy, które dopiero będą miały wyraźny wpływ na biznes i jego otoczenie. W formacie Zjawisko znajdą się również pogłębione analizy sytuacji makroekonomicznej, dotychczas zarezerwowane dla działu Rynki, który z kolei nastawi się na bardziej prokonsumenckie treści.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

GroupM rozwija system programatycznego zakupu mediów cyfrowych. CoPilot jest pierwszym narzędziem w ofercie grupy, które na taką skalę wykorzystuje uczenie maszynowe i algorytmy sztucznej inteligencji.
Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764