logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Form Up i Vices rozpoczynają współpracę

  PR 05.04.2018, przeczytano 555 razy

Specjalizująca się w działaniach content performance marketingowych agencja FORM UP i VICES, rozpoznawalny na rynku europejskim producent i dystrybutor obuwia, rozpoczynają współpracę. Celem jest wzrost sprzedaży obuwia na rynku amerykańskim w modelu e-commerce poprzez wykorzystanie wszystkich kanałów digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/form-up-i-vices-rozpoczynaja-wspolprace,36046,artykul.html

Zmaksymalizować sprzedaż

Vices to kolejny klient w portfolio działającej od września 2015 roku agencji FORM UP, który właśnie rozpoczyna ekspansję kolejnego rynku zagranicznego, tym razem amerykańskiego. Działania zorientowane na rynki zagraniczne nie są dla agencji nowością. Warszawska firma już wcześniej prowadziła działania dla polskich klientów na rynkach zagranicznych – m.in. w Kanadzie, Niemczech, Czechach, Singapurze, Nigerii, na Węgrzech i właśnie w Stanach Zjednoczonych. Specyfika amerykańskiego rynku e-commerce i digital jest jej więc dobrze znana.

- Wspomożemy obecne działania sprzedażowe naszym doświadczeniem i pomysłami z zakresu performance marketingu. Nasz główny cel to zmaksymalizowanie sprzedaży – tłumaczy prezes agencji FORM UP, Michał Szynal.

VICES jest polskim producentem i jednym z liderów na rynku dystrybutorów obuwia w Europie Środkowej i Wschodniej; działa na nim od ponad 20 lat. Swoją ofertę kieruje nie tylko do klientów hurtowych, ale i do detalistów – i to na tej grupie, dzięki dynamicznemu rozwojowi modelu sprzedaży e-commerce, skupia od kilku lat szczególną uwagę. Proponowane przez VICES kolekcje obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego nawiązują do aktualnie panujących światowych trendów lub wyznaczają własne. Różnorodność, elegancja połączona z komfortem, wysoka jakość w przystępnej cenie – to cechy wyróżniające obuwie VICES.

Źródło: FORM UP

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764