logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Form Up podsumowuje 2017 rok

  PR 27.02.2018, przeczytano 603 razy

Wyniki agencji FORM UP podsumowujące rok 2017 wyraźnie pokazują, że strategia firmy działa. Zespół rozrósł się aż trzykrotnie, przybyło 12 nowych klientów, a 650% wzrost przychodów spółki robi ogromne wrażenie. FORM UP może pochwalić się wygraną w każdym przetargu, w którym firma brała udział.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/form-up-podsumowuje-2017-rok,35599,artykul.html

Recepta na sukces

FORM UP działa na rynku od września 2015, jest to pierwsza agencja w Polsce, która zajmuje się działaniami content performance -  włączająca content marketing do działań performance. Jako jedni z nielicznych firm świadczących usługi marketingowe rozliczają się za wynik. I, jak widać, ta strategia działa.

Prezes firmy, Michał Szynal podkreśla: - Dla nas liczą się tylko cyfry. Dokładnie tak działamy dla naszych klientów, rozliczając się z efektów zawsze spójnych z planami sprzedażowymi. Jesteśmy nastawieni tylko na wynik sprzedażowy klienta i bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Dla nas liczy się prawdziwa efektywność, a nie tylko mówienie o efektywności. Sukces FORM UP jest dowodem na to, że rozumiemy rynek, znamy go, wiemy w jaką stronę zmierza i jak powinien wyglądać w przyszłości.

Analitycy zamiast plannerów?

FORM UP nie jest agencją w potocznym rozumieniu tego słowa. Firma skupia się na rozwoju działu analityków oraz działu contentowego.

- Cała firma i jej kompetencje zbudowane są w celu działania poprzez generowanie ROI dla klienta. Pozycję plannerów zastąpili analitycy, media kupowane są przez panele zakupowe na podstawie danych a nie poprzez negocjacje z biurami reklamy– dodaje Szynal.

Źródło: FORM UP

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764