Wyniki agencji FORM UP podsumowujące rok 2017 wyraźnie pokazują, że strategia firmy działa. Zespół rozrósł się aż trzykrotnie, przybyło 12 nowych klientów, a 650% wzrost przychodów spółki robi ogromne wrażenie. FORM UP może pochwalić się wygraną w każdym przetargu, w którym firma brała udział.
Recepta na sukces
FORM UP działa na rynku od września 2015, jest to pierwsza agencja w Polsce, która zajmuje się działaniami content performance - włączająca content marketing do działań performance. Jako jedni z nielicznych firm świadczących usługi marketingowe rozliczają się za wynik. I, jak widać, ta strategia działa.
Prezes firmy, Michał Szynal podkreśla: - Dla nas liczą się tylko cyfry. Dokładnie tak działamy dla naszych klientów, rozliczając się z efektów zawsze spójnych z planami sprzedażowymi. Jesteśmy nastawieni tylko na wynik sprzedażowy klienta i bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Dla nas liczy się prawdziwa efektywność, a nie tylko mówienie o efektywności. Sukces FORM UP jest dowodem na to, że rozumiemy rynek, znamy go, wiemy w jaką stronę zmierza i jak powinien wyglądać w przyszłości.
Analitycy zamiast plannerów?
FORM UP nie jest agencją w potocznym rozumieniu tego słowa. Firma skupia się na rozwoju działu analityków oraz działu contentowego.
- Cała firma i jej kompetencje zbudowane są w celu działania poprzez generowanie ROI dla klienta. Pozycję plannerów zastąpili analitycy, media kupowane są przez panele zakupowe na podstawie danych a nie poprzez negocjacje z biurami reklamy– dodaje Szynal.
Źródło: FORM UP