logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Formaty reklamowe zgodne z zaleceniami Coalition for Better Ads w Gazeta.pl

  PR 12.01.2018, przeczytano 556 razy

Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe, pozwalające skutecznie przyciągnąć uwagę użytkowników. Te nowoczesne, przyjazne dla internautów rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie z ich preferencjami oraz standardami Coalition for Better Ads i Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/formaty-reklamowe-zgodne-z-zaleceniami-coalition-for-better-ads-w-gazeta.pl,35096,artykul.html

Najnowsze rozwiązania w ofercie biura reklamy Gazeta.pl stanowią alternatywę dla reklam, które według Coalition for Better Ads są najbardziej irytujące i skłaniają internautów do instalowania programów blokujących reklamy.

- Zależy nam na tym, aby użytkownicy Gazeta.pl mogli komfortowo korzystać z naszych stron i nie musieli uciekać się do instalowania adblocków. Nowe formaty reklamowe opracowaliśmy w oparciu o międzynarodowe standardy - dzięki temu spełniają oczekiwania naszych klientów i jednocześnie są przyjazne dla użytkowników - mówi Tomasz Pudlis, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. - To także nasza odpowiedź na zapowiedzi Google związane z wprowadzeniem rozwiązań blokujących reklamy do najnowszej wersji przeglądarki Chrome - jednej z najpopularniejszych wśród polskich internautów.

Nowe formaty reklamowe w ofercie Gazeta.pl - Prestitial, Small Sticky Ads oraz Halfpage Mobi - są skuteczne i proste, a zarazem nieinwazyjne i przyjazne dla użytkowników.

Prestitial to format dedykowany na desktop, który pojawia się na całym ekranie jeszcze przed wyświetleniem treści strony. Posiada możliwość natychmiastowego pominięcia reklamy, dzięki czemu użytkownik decyduje o jej oglądaniu. To rozwiązanie całkowicie absorbujące uwagę, idealne do działań wizerunkowych i zasięgowych.
Small Sticky Ads to reklama, która pojawia się na 15 sekund na dole ekranu. Nie jest uciążliwa, ponieważ przykrywa tylko niewielką część strony i dopasowuje się do ekranu. Jednocześnie zwraca uwagę użytkowników, podążając za nimi podczas przeglądania strony.

Halfpage Mobi to format dedykowany na urządzenia mobilne, który płynnie przewija się wraz z zawartością strony. Nie irytuje użytkowników, ale zwraca ich uwagę, ponieważ jest emitowany w tekście.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PO podejmuje decyzję o bojkocie TVP
Zarząd Krajowy Platformy Obywatelskiej zwrócił się do członków PO o powstrzymanie się od udziału w programach TVP do czasu odwołania obecnego zarządu TVP. PO zamierza domagać się społecznej kontrtoli nad telewizją publiczną.
Newspoint podsumowuje 2018 rok na platformach social media
Newspoint, jako firma monitorująca media, zbiera i archiwizuje miliony dokumentów: postów, komentarzy, artykułów, wpisów blogowych, materiałów graficznych i zdjęć. Na podstawie najbardziej kluczowych dla marek źródeł można pokazać trendy roczne, najczęściej postowane dni tygodnia i godziny w podziale na wybraną platformę społecznościową czy inne istotne źródło. W...
Anna Sienkiewicz obejmuje stanowisko Communications Director w Value Media
Value Media, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę zespołu Client Service. Do kadry menadżerskiej dołączyła Anna Sienkiewicz, która objęła nowo utworzone stanowisko Communications Director. Do jej zadań będzie należało planowanie i zakup kampanii offline i online oraz zarządzanie zespołem odpowiedzialnym m.in za takie...
Będą pozwy i procesy: TVP sporządziła „pierwszą” listę nazwisk
Kilka dni temu informowaliśmy o groźbach procesów sądowych wystosowanych przez TVP pod adresem osób sugerujących odpowiedzialność tego nadawcy za zamach na prezydenta Pawła Adamowicza. Nie wyciszyło to trwającej w mediach i internecie dyskusji na temat postawy Telewizji Polskiej i jej dziennikarzy. Kilka dni po pogrzebie Adamowicza TVP powróciła do tematu, wskazując w kolejnym...
MediaCom został uznany przez firmę badawczą RECMA za najlepszą agencję w 2018 r. jeśli chodzi o nowy biznes, co odzwierciedla najlepszą w swojej klasie zdolność tej sieci do pozyskiwania nowych klientów, jak również utrzymywania już obsługiwanych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764