WIADOMOŚCI

Formaty reklamowe zgodne z zaleceniami Coalition for Better Ads w Gazeta.pl

redakcja  PR 12.01.2018, przeczytano 282 razy

Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe, pozwalające skutecznie przyciągnąć uwagę użytkowników. Te nowoczesne, przyjazne dla internautów rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie z ich preferencjami oraz standardami Coalition for Better Ads i Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/formaty-reklamowe-zgodne-z-zaleceniami-coalition-for-better-ads-w-gazeta.pl,35096,artykul.html

Najnowsze rozwiązania w ofercie biura reklamy Gazeta.pl stanowią alternatywę dla reklam, które według Coalition for Better Ads są najbardziej irytujące i skłaniają internautów do instalowania programów blokujących reklamy.

- Zależy nam na tym, aby użytkownicy Gazeta.pl mogli komfortowo korzystać z naszych stron i nie musieli uciekać się do instalowania adblocków. Nowe formaty reklamowe opracowaliśmy w oparciu o międzynarodowe standardy - dzięki temu spełniają oczekiwania naszych klientów i jednocześnie są przyjazne dla użytkowników - mówi Tomasz Pudlis, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. - To także nasza odpowiedź na zapowiedzi Google związane z wprowadzeniem rozwiązań blokujących reklamy do najnowszej wersji przeglądarki Chrome - jednej z najpopularniejszych wśród polskich internautów.

Nowe formaty reklamowe w ofercie Gazeta.pl - Prestitial, Small Sticky Ads oraz Halfpage Mobi - są skuteczne i proste, a zarazem nieinwazyjne i przyjazne dla użytkowników.

Prestitial to format dedykowany na desktop, który pojawia się na całym ekranie jeszcze przed wyświetleniem treści strony. Posiada możliwość natychmiastowego pominięcia reklamy, dzięki czemu użytkownik decyduje o jej oglądaniu. To rozwiązanie całkowicie absorbujące uwagę, idealne do działań wizerunkowych i zasięgowych.
Small Sticky Ads to reklama, która pojawia się na 15 sekund na dole ekranu. Nie jest uciążliwa, ponieważ przykrywa tylko niewielką część strony i dopasowuje się do ekranu. Jednocześnie zwraca uwagę użytkowników, podążając za nimi podczas przeglądania strony.

Halfpage Mobi to format dedykowany na urządzenia mobilne, który płynnie przewija się wraz z zawartością strony. Nie irytuje użytkowników, ale zwraca ich uwagę, ponieważ jest emitowany w tekście.

Źródło: Agora S.A.

WIĘCEJ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

 
wtorek 23.01.2018, 105 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone