logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Formup odpowiada za launch w digitalu odkurzaczy Hoover HFX

  PR 13.01.2024, przeczytano 406 razy
ilustracja

Flagowy odkurzacz pionowy marki Hoover z serii HFX zadebiutował w Polsce. Launch produktu obejmuje szerokie działania w digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów oraz bieżącą analizę i optymalizację kampanii w kanałach digital odpowiada agencja FormUp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/formup-odpowiada-za-launch-w-digitalu-odkurzaczy-hoover-hfx-,402715,artykul.html

Hoover, globalny producent sprzętu AGD, zaprezentował nowość: serię odkurzaczy bezprzewodowych Hoover HFX. W swojej najnowszej kampanii pod hasłem “Stworzony dla prawdziwego domu” marka przekonuje, że dom to nie laboratorium – to miejsce, w którym toczy się prawdziwe życie.

Za całość działań sprzedażowych w mediach digital odpowiada FormUp. Do zadań agencji należy realizacja wielokanałowej kampanii digital, która przeprowadzi konsumenta przez cały proces zakupu w modelu CDJ (Consumer Decision Journey).

W ramach współpracy FormUp odpowiada m.in. za kampanie z zakresu SEM, Social Ads oraz content performance marketingu. Duży nacisk położono na współprace z blogerami i szeroko zasięgowymi influencerami – Klaudią Halejcio, Akopem Szostakiem i Olgą Frycz. Do zadań agencji należało również przygotowanie Landing Page’y dla partnerów oraz kreacji na potrzeby wszystkich rodzajów promocji.

Celem działań jest zwiększenie sprzedaży online i offline.

Źródło: FormUp

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764