
Flagowy odkurzacz pionowy marki Hoover z serii HFX zadebiutował w Polsce. Launch produktu obejmuje szerokie działania w digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów oraz bieżącą analizę i optymalizację kampanii w kanałach digital odpowiada agencja FormUp.
Hoover, globalny producent sprzętu AGD, zaprezentował nowość: serię odkurzaczy bezprzewodowych Hoover HFX. W swojej najnowszej kampanii pod hasłem “Stworzony dla prawdziwego domu” marka przekonuje, że dom to nie laboratorium – to miejsce, w którym toczy się prawdziwe życie.
Za całość działań sprzedażowych w mediach digital odpowiada FormUp. Do zadań agencji należy realizacja wielokanałowej kampanii digital, która przeprowadzi konsumenta przez cały proces zakupu w modelu CDJ (Consumer Decision Journey).
W ramach współpracy FormUp odpowiada m.in. za kampanie z zakresu SEM, Social Ads oraz content performance marketingu. Duży nacisk położono na współprace z blogerami i szeroko zasięgowymi influencerami – Klaudią Halejcio, Akopem Szostakiem i Olgą Frycz. Do zadań agencji należało również przygotowanie Landing Page’y dla partnerów oraz kreacji na potrzeby wszystkich rodzajów promocji.
Celem działań jest zwiększenie sprzedaży online i offline.
Źródło: FormUp