logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Formup odpowiada za launch w digitalu odkurzaczy Hoover HFX

  PR 13.01.2024, przeczytano 505 razy
ilustracja

Flagowy odkurzacz pionowy marki Hoover z serii HFX zadebiutował w Polsce. Launch produktu obejmuje szerokie działania w digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów oraz bieżącą analizę i optymalizację kampanii w kanałach digital odpowiada agencja FormUp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/formup-odpowiada-za-launch-w-digitalu-odkurzaczy-hoover-hfx-,402715,artykul.html

Hoover, globalny producent sprzętu AGD, zaprezentował nowość: serię odkurzaczy bezprzewodowych Hoover HFX. W swojej najnowszej kampanii pod hasłem “Stworzony dla prawdziwego domu” marka przekonuje, że dom to nie laboratorium – to miejsce, w którym toczy się prawdziwe życie.

Za całość działań sprzedażowych w mediach digital odpowiada FormUp. Do zadań agencji należy realizacja wielokanałowej kampanii digital, która przeprowadzi konsumenta przez cały proces zakupu w modelu CDJ (Consumer Decision Journey).

W ramach współpracy FormUp odpowiada m.in. za kampanie z zakresu SEM, Social Ads oraz content performance marketingu. Duży nacisk położono na współprace z blogerami i szeroko zasięgowymi influencerami – Klaudią Halejcio, Akopem Szostakiem i Olgą Frycz. Do zadań agencji należało również przygotowanie Landing Page’y dla partnerów oraz kreacji na potrzeby wszystkich rodzajów promocji.

Celem działań jest zwiększenie sprzedaży online i offline.

Źródło: FormUp

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764