logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Formy Angażowania Użytkowników W Social Media

  PR 30.07.2021, przeczytano 174 razy

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała publikację „Formy angażowania użytkowników w social media”. To kolejna po publikacja Grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z promocją marek w mediach społecznościowych. Tym razem eksperci skupili się na czterech formach aktywności: konkursach, loteriach, challenge’ach i channel points’ach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/formy-angazowania-uzytkownikow-w-social-media,392460,artykul.html

Publikacja zawiera podsumowanie form angażowania użytkowników w mediach społecznościowych oraz regulacji prawnych, w tym odnoszących się do kwestii podatkowych, sposobu nagradzania czy wyłaniania zwycięzców, a także wytycznych opisanych w regulaminach poszczególnych platform. Publikacja została wzbogacona o wypowiedzi ekspertów mających doświadczenie w prowadzeniu konkursów, loterii, wyzwań (challenge) oraz gratyfikacji za aktywności dla subskrybentów (channel points).

- Materiał skierowany jest do osób planujących, organizujących i promujących różne formy aktywności użytkowników w mediach społecznościowych. Pragniemy podkreślić, że dokument nie ma charakteru prawnego, ale wskazuje na co należy zwrócić uwagę, aby działania były nie tylko angażujące, ale też zgodne z prawem i regulaminami wybranych kanałów. – podkreśla Barbara Drapała, Head of Social Media, Performics (Publicis Groupe), Szefowa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska

Publikacja składa się z następujących rozdziałów:

  • Jak legalnie angażować użytkowników w social media?
  • Konkursy
  • Loterie
  • Challenge
  • Channel points

Autorami materiału są członkowie Grupy Roboczej: Maciej Dąbrowski, Performics (Publicis Groupe); Barbara Drapała, Performics (Publicis Groupe); Magdalena Jaworska, MDDP; Adam Kaliszewski, Solski Communications; Kamila Krajewska, OMD; Adam Kręgielewski, LABCON (Group One); Basia Lipińska, Solski Communications; Robert Lipiński, MDDP; Dominika Rabczuk, Expert Sender; Aldona Racławska, Media Group; Rafał Sobierajski, Business Factory; Lucjan Szatkiewicz, Performics (Publicis Groupe), Szymon Szott, Httpool Polska; Olga Szycht, Httpool Polska; Agnieszka Wnuk, MDDP.

  • Publikację można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

E-book zawiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze trendy z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian zarówno w sprzedaży, jak i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być...
Wyjątkowe wnętrza w jednej publikacji - premiera Homebook Design vol. 8
Na półki trafiło właśnie ósme wydanie albumu, w którym znalazły się najbardziej wyjątkowe wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z platformą Homebook.pl. To kolejna dawka inspiracji i podpowiedzi, jak mieszkać piękniej i bardziej komfortowo.  Projekty można nie tylko obejrzeć, ale i o nich posłuchać – nowy album Homebook Design powstanie...
Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu – Nielsen prognozuje, że globalna wartość tego rynku w 2022 r. wyniesie 15 mld dolarów. Jednocześnie omawiany rozwój influencer marketingu rodzi zagrożenia, na które podatni są zarówno marketerzy, agencje, jak i sami influencerzy, a także ich fani, będący końcowymi...
Fashion & Beauty marketing tematem najnowszego numeru OOH magazine
Ostatni w tym roku numer OOH magazine to już tradycyjnie moc marketingowych inspiracji oraz podsumowanie ostatnich eventów branżowych. A jesień zdecydowanie wydarzeniami stała. Festiwal Marketingu przyciągnął ponad 5 tys. zwiedzających – to najlepszy dowód na to, że branża potrzebuje spotkań, a online nie stał się hegemonem w branży MICE. O mocnym sukcesie mówią...
Przedstawiciele Grupy Roboczej SEM IAB Polska przygotowali kolejną, czwartą już aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtube.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764