logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fortress Gifts na Facebooku

   19.01.2011, przeczytano 1599 razy
ilustracjastrzałka

Fortress Gifts, specjalizujący w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych dla firm, wykorzystał w komunikacji z klientami media społecznościowe, dołączając do grona podmiotów posiadających profil na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fortress-gifts-na-facebooku,11898,artykul.html

Do zaistnienia w mediach społecznościowych zachęciły Fortress Gifts mieniające się warunki, w jakich działają firmy, wzrost popularności social mediów wśród internautów, a przede wszystkim możliwości, jakie daje Facebook.

Odwiedzając profil Fortress Gifts, poznać można bliżej produkty promocyjne i ich wykorzystanie w codziennych sytuacjach. Fortress zaproponował także prezentację niekonwencjonalnych, przyjaznych artykułów pormocyjnych. Na bieżąco informuje o wydarzeniach w branży oraz własnych realizacjach.

Klient otrzymuje opatrzone grafiką informacje w lekkim tonie. Gadżety prezentowane są adekwatnie do pór roku, świąt, a także wydarzeń, które mogą zainspirować do sięgnięcia po dany gadżet. Galeria zdjęć pozwala na dokładne zapoznanie się z możliwościami promocji gadżetowych. Fortress Gifts propaguje także działania z obszaru CSR. Promuje też zachowania proekologiczne, zachęcając tym samym innych do zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska.

Fortress Gifts jest jedną z pierwszych firm w branży produktów promocyjnych, która wykorzystała portal społeczościowy w komunikacji marketingowej. Uruchomiona sieć kontaktów umacniać ma wizerunek marki Fortress Gifts.

Źródło: Fortress Sp. z o.o.

www.fortressgifts.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764