logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fortuna nowym partnerem KSW

  PR 17.06.2020, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, lider wśród bukmacherów w Polsce oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy. Podpisany dziś 2-letni kontrakt obejmuje wszystkie gale KSW zaplanowane na 2020 i 2021 rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fortuna-nowym-partnerem-ksw,387437,artykul.html

Już od najbliższej gali logo Fortuny będzie widoczne przy wydarzeniach organizowanych przez Federację KSW. Bukmacher przygotował dla miłośników MMA liczne promocje, konkursy oraz zakłady specjalne, które będzie można znaleźć w oficjalnych kanałach Fortuny i federacji.

- Nieustanne rozszerzanie partnerstw biznesowych jest dla nas kluczowe w rozwoju nie tylko samej Federacji, ale i całej dyscypliny sportowej. Bardzo się cieszę, że do grona partnerów dołączyła Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, która będzie nam towarzyszyć nie tylko na rynku polskim, ale również przy naszych międzynarodowych wydarzeniach. Fakt, że zorganizowaliśmy drugą największą na świecie galę MMA pod względem frekwencji, a nasze wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów nie oznacza, że powinniśmy zwalniać tempo pod kątem biznesowym. Wręcz przeciwnie – stawiamy na dalszą ekspansję. Bardzo cieszę się z podjętej współpracy oraz mam nadzieję, że przyniesie ona obu stronom wiele korzyści. – mówi Martin Lewandowski, współzałożyciel i dyrektor generalny Federacji KSW.

- Podpisanie kontraktu z Federacją KSW było dla nas naturalną decyzją. Od dłuższego czasu obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania zakładami na MMA, które mamy w ofercie. KSW to uznana i niezwykle szeroko rozpoznawalna marka w świecie sportów walki, dlatego wierzymy, że dzięki tej współpracy Fortuna umocni się na pozycji bukmachera pierwszego wyboru dla wszystkich pasjonatów MMA i dotrze do jeszcze liczniejszej grupy osób śledzących każde wydarzenie organizowane przez Federację KSW. Już teraz proponujemy największą liczbę zakładów prematch i live w Polsce na wszystkie najważniejsze gale na świecie, a mogę zapewnić, że począwszy od KSW 53 nasza aktywność produktowa i marketingowa będzie jeszcze bardziej intensywna. – mówi Konrad Komarczuk prezes Fortuna Zakłady Bukmacherskie.

Źródło: Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie

www.efortuna.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764