Fortuna Zakłady Bukmacherskie ruszyła z nową kampanią wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny oraz nowości produktowe skierowane do nowych i obecnych graczy.
Na potrzeby kampanii powstały 60, 30 i 15-sekundowe spoty sponsoringowe oraz spoty reklamowe poświęcone najważniejszym punktom bukmacherskiej oferty Fortuny, których kolejne odsłony będą wyświetlane w najbliższych miesiącach. Komunikacja obejmie formaty telewizyjne, digitalowe i social mediowe.
- Nie sposób nie zauważyć, że wraz z rozwojem rynku bukmacherka przestała być rozrywką wyłącznie dla największych sportowych pasjonatów. Dyskusje na temat przewidywanych wyników czy koleżeńskie typowania są z nami każdego dnia. Chcemy, aby Fortuna była naturalną częścią tej rzeczywistości proponując zawsze proste do zrozumienia zasady gry, angażujące akcje marketingowe oraz nieoczywiste produkty i promocje, wszystkim którzy chcą coś przeżyć – mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
Jednym z działań marketingowych Fortuny towarzyszących kampanii jest zupełnie nowa promocja, czyli NiespoZakład. Jej pierwsza edycja zaplanowana jest w dniach 6-10 grudnia. W tym czasie każdy gracz po zalogowaniu na swoje konto będzie miał możliwość darmowego odbierania bonusów-niespodzianek przygotowanych przez bukmachera. Dodatkowo Fortuna uzupełniła w ostatnich dniach swoją ofertę streamów live o transmisje audio m.in. z rozgrywek Premier League, czy Europejskich Pucharów. Wkrótce dostępna będzie również odświeżona wersja aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS.
Za koncept kreatywny, nadzór i obsługę kampanii odpowiada agencja Punchline. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka zostały wyprodukowane przez Watchout Studio.
Źródło: Fortuna Zakłady Bukmacherskie