logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Druku 3D: O przemysłowym drukowaniu i skanowaniu 3D

   06.09.2018, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

Druk 3D z metalu, zastosowania drukarek 3D w lotnictwie i w branży automotive, transparentne wydruki i wiele więcej. Weź udział w III Konferencji Forum Druku 3D, która odbędzie się 25 października 2018 roku w TAURON Arena Kraków i poznaj przemysłowe zastosowania drukarek 3D i skanerów 3D. Posłuchaj inspirujących wystąpień przedstawicieli firm, które wdrożyły zaawansowane technologie 3D. Skonsultuj swoje pomysły z ekspertami i wymień się swoimi doświadczeniami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-druku-3d%3A-o-przemyslowym-drukowaniu-i-skanowaniu-3d,37799,artykul.html

  • Data: 25 października 2018
  • Miejsce: TAURON Arena Kraków, ul Stanisława Lema 7
  • Koszt: 100 zł netto
  • Rezerwacja miejsc TUTAJ

Po raz trzeci w Krakowie odbędzie się konferencja poświęcona zastosowaniom drukarek 3D i skanerów 3D w przemyśle. Co roku wydarzenie przyciąga ponad sto osób zainteresowanych wdrożeniem zaawansowanych technologii 3D lub chcących poznać najnowsze osiągnięcia w branży technologii przyrostowych. Zaproszeni prelegenci reprezentują firmy, które zaimplementowały technologie 3D do swoich procesów produkcyjnych. W trakcie wystąpień będzie można usłyszeć praktyczne wskazówki, poznać doświadczenia i korzyści z wykorzystania drukowania lub skanowania 3D.

- Od czasu poprzedniej edycji Forum Druku 3D zaobserwowałem trend, który pokazuje, że coraz większa grupa klientów dostrzega znaczące różnice pomiędzy przemysłowymi drukarkami 3D, a wieloma innymi urządzeniami obecnymi na rynku. Podobnie sytuacja wygląda wśród osób zainteresowanych usługami druku 3D – mówi Piotr Gurga, Dyrektor ds. technicznych, CadXpert.

Sprawdź, jak było rok temu podczas II edycji Forum Druku 3D:

- Cieszy mnie fakt, że klienci są coraz bardziej świadomi technologii, otwarcie rozmawiają o swoich potrzebach i wymaganiach, a niska cena nie jest jedynym koniecznym warunkiem. Jako dostawca profesjonalnych systemów druku 3D zawsze staramy się wysłuchać tych potrzeb i dobrać najbardziej optymalne rozwiązanie. Przez ostatni rok wykonaliśmy wspólnie wiele zaawansowanych testów, które też pozwoliły odpowiedzieć na pytanie: co można, a czego nie można osiągnąć przy wykorzystaniu druku 3D. Kolejna, trzecia już edycja Konferencji Forum Druku 3D będzie okazją do podzielenia się z Państwem solidną dawką przykładów wykorzystania technologii drukowania 3D i skanowania 3D na wielu płaszczyznach przemysłu – dodaje Piotr Gurga.

W programie konferencji przewidziano m.in. prezentację możliwości druku 3D z metalu (technologia DMLS) na przykładzie autentycznych realizacji. Wśród zaproszonych prelegentów są także przedstawiciele Polskich Zakładów Lotniczych w Mielcu, którzy opowiedzą o wykorzystaniu drukowania 3D w produkcji części lotniczych. Interesująco zapowiada się także wystąpienie poświęcone korzyściom wdrożenia technologii SLA do produkcji systemów bezpieczeństwa w branży automotive. Sensacyjne przykłady wykorzystania drukarek 3D w medycynie od dłuższego czasu pojawiają się w doniesieniach medialnych. Dlatego też w tym roku w programie znajdzie się miejsce także dla medycznych zastosowań druku 3D.  Zachęcamy do zapoznania się z agendą konferencji na stronie wydarzenia.

Jako atrakcję na zakończenie wydarzenia organizatorzy zaplanowali zwiedzanie Tauron Areny Kraków – największej w Polsce hali widowiskowo-sportowej o maksymalnej pojemności ponad 20 400 widzów. W trakcie przerw, a także po oficjalnym zakończeniu konferencji przewidziano czas na prezentację systemów druku 3D oraz na rozmowę ze specjalistami, którzy będą odpowiadać na wszelkie pytania dotyczące technologii addytywnych.

Wydarzenie jest przeznaczone dla specjalistów, którzy już stosują technologie przyrostowe oraz dla tych, którzy dopiero zamierzają korzystać z drukarek 3D lub skanerów 3D w swojej pracy.

Program na stronie wydarzenia: www.cadxpert.com.pl/konferencja-forum-druku-3d

Źródło: CadXpert

www.cadxpert.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764