logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Europejskie World Out of Home Organization

   23.08.2024, przeczytano 389 razy

Forum Europejskie to półtoradniowe prezentacje na temat rozwijającego się świata Out of Home prowadzone przez przedstawicieli mediów, reklamodawców, dostawców produktów i technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-europejskie-world-out-of-home-organization,405421,artykul.html

Forum odbędzie się po kolejnym rekordowym Kongresie Światowym w Hongkongu, w którym wzięło udział ponad 500 delegatów, a także po drugim regionalnym Forum APAC na Bali i pierwszym Forum Afrykańskim w Kapsztadzie.

CMO WOO Richard Saturley mówi: „WOO jest obecnie organizacją globalną, ale poczuliśmy, że nadszedł czas, aby stworzyć Forum w Europie, gdzie branża Out of Home szybko się rozwija, po raz pierwszy wyprzedzając Amerykę Północną pod względem przychodów. Powrót do Mediolanu po 12 latach to świetny sposób, aby uczcić postęp technologiczny i kreatywność, które napędzają nasze medium”.

RAMOWY PROGRAM FORUM

4 listopada 2024

  • 09.30 – 12.30 Milan OOH Site Tour (zwiedzanie Mediolanu przez pryzmat nośników reklamy OOH i DOOH)
  • 14.00 – 17.00 Zebranie przedstawicieli organizacji narodowych – wyłącznie za zaproszeniami
  • 14.00 – 19.00 Otwarcie rejestracji na Forum (piętro w holu wejściowym na terenie wystawy)
  • 18.30 – 20.00 Koktajl powitalny – Wydarzenie networkingowe (1. Piętro na terenie wystawy)

5 listopada 2024 Sala Balowa w Hotelu Melià

  • 08.45 – 17.15 1. Dzień Kongresu
  • 18.15 Spotkanie w Lobby, transfer na uroczystą kolację
  • 19.30 – 22.30 Kolacja – transfer autokarem z powrotem do hotelu Melià Milan

6 listopada 2024 Sala Balowa w Hotelu Melià

  • 09.00 – 13.30 2. Dzień Kongresu
  • 13.30 – 14.30 Lunch networkingowy

Szczegółowy program Forum zostanie podany do wiadomości we wrześniu 2024 roku.

Zgłoszenia uczestnictwa w Forum Europejskim w Mediolanie na: https://registration.global-studio.it/cmsweb/Index.asp?IDEvento=1955&Lang=EN

Źródło: OOHlife Izba Gospodarcza

www.igrz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764