logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum IAB 2022: Digital w czasach kryzysów

  PR 08.04.2022, przeczytano 631 razy

7-8-9 czerwca po raz kolejny spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska. Forum IAB 2022 od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad siedemdziesięciu prezentacjach uznanych branżowych ekspertów. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-iab-2022%3A-digital-w-czasach-kryzysow,395435,artykul.html

Podczas tegorocznej edycji czeka nas szereg zmian – konferencja będzie trwała aż 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej! Zapraszamy do udziału stacjonarnego, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie — liczba biletów jest ograniczona. Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — w ofercie są również bilety online.

Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca jej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, ale odbijają się też szerokim echem w świecie online. Stawiamy tezę, że ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, ale dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju.

O tym właśnie chcemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji Forum IAB.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych. Piotr Kociszewski, DBI – Havas Media Group
  • Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania “brand purpose” a rachunek biznesowy. Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI. Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith
  • NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto? Michał Guzowski, [m]Spark i Jarosław Pająk, GroupM
  • Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową. Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery i Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu
  • Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital. Paweł Lewandowski, MediaCom, Dobromir Ciaś, ABTShield
  • I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców. Kamil Bolek, LTTM
  • MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski? Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe
  • Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą Michał Protasiuk, Google, Michał Zajdel, Kantar
  • Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro. Krzysztof Andrzejczak, Allegro, Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home
  • Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD. Joanna Kopeć, Nielsen
  • Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką. Marta Perwenis, T-Mobile i Bartłomiej Trośniak, Performics
  • Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo? Filip Beźnicki, Havas Media Group
  • Metaverse 2.0, czyli wszystko już było. Piotr Bombol, Gameset (Grupa LTTM)
  • Kreatywność w świecie bez ciasteczek. Magda Wójtowicz, Google
  • Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista. Rafał Madajczak, Agora

…i ponad 60 pozostałych prelegentów!

  • Agenda wystąpień dostępna jest TUTAJ.

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona.

Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i online.

W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

W ramach wejściówki online otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory
Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ
Patroni medialni: NowyMarketing, gazeta.pl, Marketer+, naTemat, Wirtualna Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764