logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Nowe Japońskie Technologie 2015: Relacja

   28.10.2015, przeczytano 2238 razy

W dniu 23 października br. w Krakowie odbyła się II edycja Forum Nowych Japońskich Technologii, którego organizatorem jest agencja Lucky Monday PR&Events. Tegoroczne spotkanie realizowane było pod hasłem: Foto. Animacja. Grafika. W trakcie imprezy uczestnicy wysłuchali 13 prelekcji, m.in. na temat: obróbki cyfrowej, digital painting i animacji 3D. Na odwiedzających czekały również premierowe produkty światowych marek, które mogli testować w części wystawienniczej. W spotkaniu wzięło udział 250 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-nowe-japonskie-technologie-2015%3A-relacja,26394,artykul.html

Tegoroczna edycja Forum NJT objęta była patronatem Województwa Małopolskiego oraz Ambasady Japonii w Polsce. Głównym celem spotkania jest promocja inicjatyw, instytucji, firm - liderów i integratorów biznesu polskiego i japońskiego w Polsce, jak również konsolidacja i rozwój klastrów branżowych sektora cyfrowo-fotograficznego.
 
W trakcie Forum wysłuchać można było aż 13 prelekcji dotyczących szerokiego spektrum tematów związanych z sektorem audiowizualnym. Krzysztof Gadomski oraz Tomasz Kozakiewicz z House of Retouching mówili o tajnikach postprodukcji w fotografii, Wiktor Sobolewski z firmy Nikon Polska opowiedział o aspektach prawnych, związanych z prawem autorskim. Natomiast Wojciech Kosek z NEC Display Solutions zaprezentował trendy, które mają wpływ na przyszłość obróbki cyfrowej w fotografii. Dużym zainteresowaniem wśród uczestników cieszyło się również wystąpienie Pawła Graniaka na temat digital painting, w trakcie którego na żywo cyfrową postać orka tworzyła Ewa Zabaryło.

Odwiedzającym udostępniono również część wystawienniczą, w której mogli oni zapoznać się z najnowszymi produktami takich marek jak: NEC, Epson, Nikon, Tokina, Wacom, Corel, PhaseOne, X-Rite, czy Najlepszfoto.pl. Przetestować można było m.in. monitory graficzne (w tym monitor dotykowy NEC z technologią ShadowSense), drukarki, aparaty i obiektywy fotograficzne, kalibratory, tablety piórkowe, a także profesjonalne oprogramowanie.  Bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników cieszyło się również stoisko Redwings, gdzie można było obejrzeć drony i porozmawiać na temat ich roli w sektorze foto-video. Na gości czekała także atrakcja w postaci degustacji wyśmienitego sushi, które serwowała znana restauracja - Miyako Sushi.

Podobnie jak w roku ubiegłym, podczas Forum wręczono nagrody laureatom konkursu Japońskie Kadry 2015. Nagrodę główną - monitor graficzny NEC SPECTRAVIEW 232 - osobiście odebrała Agnieszka Pogan za pracę „Koinobori”.

Patronami medialnymi wydarzenia byli: TVP Kraków, Radio Plus, magazyny: Vidart, Visual Communication, Fotografia Masterclass, Torii oraz portale: FotoManiak.pl, Japonia-Online.pl, Marketingnews.pl, SwiatObrazu.pl, OiD24.pl, Signs.pl, Graffus.com

Forum objęte było patronatem medialnym Signs.pl. Szczegółowe informacje znajdują się na www.japonskietechnologie.pl

Źródło: Lucky Monday PR&Events

www.luckymonday.pl

Galeria: Forum Nowe Japońskie Technologie 2015: Relacja

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764