logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Reklamy Kreatywnej 2019 pod patronatem Signs.pl

   29.11.2018, przeczytano 1161 razy
ilustracja

Konferencja będzie okazją do zapoznania się z rodzajami reklamy, które ułatwiają komunikację między przedsiębiorstwem a klientem. Właśnie dlatego w wydarzeniu powinny wziąć udział szczególnie osoby, które są odpowiedzialne za promocję firmy lub produktu. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trzy panele tematyczne, które ułatwią podjęcie decyzji w sprawie nowych rozwiązań w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-reklamy-kreatywnej-2019-pod-patronatem-signs.pl,380346,artykul.html

Tematy poruszane podczas Konferencji:

  • pomysły na reklamę swojej firmy/produktu
  • wzmocnienie pozycji wśród konkurencji
  • przykłady realizacji kampanii reklamowych
  • wybór spośród form reklamy na rynku

Aby wziąć bezpłatnie udział, należy wypełnić formularz: https://floweffect.pl/formularzreklama

W programie:

PANEL I

REKLAMA INTERNETOWA

  • Jak pozyskać klientów online
  • Czy social media pomogą w każdym biznesie
  • Narzędzia Google o których nie wiedziałeś
  • Mailingi, newslettery i inne działania przez skrzynkę pocztową

PANEL II

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

  • Najciekawsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy
  • Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor
  • Rozwiązania technologiczne Digital Signage
  • Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor
  • Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej

PANEL III

REKLAMA WYDAWNICZA

  • W jakie gadżety reklamowe warto inwestować
  • Czym zaskoczyć klienta, by nas zapamiętał
  • Rodzaje i pomysły na kreatywny giftpack

Szczegóły: https://floweffect.pl/forumreklamy/

23.01.2019, Warszawa
Organizator: Flow Effect. Wydarzenie obęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Flow Effect

Dodatkowe informacje:

Flow Effect to organizator ogólnopolskich konferencji i szkoleń branżowych a także wydarzeń zewnętrznych. Mimo młodej historii, firma współpracuje z wybitnymi mówcami na szczeblu międzynarodowym oraz ekspertami, trenerami i przedstawicielami organów państwowych. Zespół Flow Effect to osoby, które doskonale rozumieją misję firmy i wierzą, że relacje buduje się najskuteczniej spotykając drugiego człowieka osobiście.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764