logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Reklamy Kreatywnej 2019 pod patronatem Signs.pl

   29.11.2018, przeczytano 517 razy
ilustracja

Konferencja będzie okazją do zapoznania się z rodzajami reklamy, które ułatwiają komunikację między przedsiębiorstwem a klientem. Właśnie dlatego w wydarzeniu powinny wziąć udział szczególnie osoby, które są odpowiedzialne za promocję firmy lub produktu. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trzy panele tematyczne, które ułatwią podjęcie decyzji w sprawie nowych rozwiązań w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-reklamy-kreatywnej-2019-pod-patronatem-signs.pl,380346,artykul.html

Tematy poruszane podczas Konferencji:

  • pomysły na reklamę swojej firmy/produktu
  • wzmocnienie pozycji wśród konkurencji
  • przykłady realizacji kampanii reklamowych
  • wybór spośród form reklamy na rynku

Aby wziąć bezpłatnie udział, należy wypełnić formularz: https://floweffect.pl/formularzreklama

W programie:

PANEL I

REKLAMA INTERNETOWA

  • Jak pozyskać klientów online
  • Czy social media pomogą w każdym biznesie
  • Narzędzia Google o których nie wiedziałeś
  • Mailingi, newslettery i inne działania przez skrzynkę pocztową

PANEL II

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

  • Najciekawsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy
  • Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor
  • Rozwiązania technologiczne Digital Signage
  • Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor
  • Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej

PANEL III

REKLAMA WYDAWNICZA

  • W jakie gadżety reklamowe warto inwestować
  • Czym zaskoczyć klienta, by nas zapamiętał
  • Rodzaje i pomysły na kreatywny giftpack

Szczegóły: https://floweffect.pl/forumreklamy/

23.01.2019, Warszawa
Organizator: Flow Effect. Wydarzenie obęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Flow Effect

Dodatkowe informacje:

Flow Effect to organizator ogólnopolskich konferencji i szkoleń branżowych a także wydarzeń zewnętrznych. Mimo młodej historii, firma współpracuje z wybitnymi mówcami na szczeblu międzynarodowym oraz ekspertami, trenerami i przedstawicielami organów państwowych. Zespół Flow Effect to osoby, które doskonale rozumieją misję firmy i wierzą, że relacje buduje się najskuteczniej spotykając drugiego człowieka osobiście.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764