logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Reklamy Kreatywnej 2019 pod patronatem Signs.pl

   29.11.2018, przeczytano 544 razy
ilustracja

Konferencja będzie okazją do zapoznania się z rodzajami reklamy, które ułatwiają komunikację między przedsiębiorstwem a klientem. Właśnie dlatego w wydarzeniu powinny wziąć udział szczególnie osoby, które są odpowiedzialne za promocję firmy lub produktu. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trzy panele tematyczne, które ułatwią podjęcie decyzji w sprawie nowych rozwiązań w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-reklamy-kreatywnej-2019-pod-patronatem-signs.pl,380346,artykul.html

Tematy poruszane podczas Konferencji:

  • pomysły na reklamę swojej firmy/produktu
  • wzmocnienie pozycji wśród konkurencji
  • przykłady realizacji kampanii reklamowych
  • wybór spośród form reklamy na rynku

Aby wziąć bezpłatnie udział, należy wypełnić formularz: https://floweffect.pl/formularzreklama

W programie:

PANEL I

REKLAMA INTERNETOWA

  • Jak pozyskać klientów online
  • Czy social media pomogą w każdym biznesie
  • Narzędzia Google o których nie wiedziałeś
  • Mailingi, newslettery i inne działania przez skrzynkę pocztową

PANEL II

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

  • Najciekawsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy
  • Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor
  • Rozwiązania technologiczne Digital Signage
  • Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor
  • Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej

PANEL III

REKLAMA WYDAWNICZA

  • W jakie gadżety reklamowe warto inwestować
  • Czym zaskoczyć klienta, by nas zapamiętał
  • Rodzaje i pomysły na kreatywny giftpack

Szczegóły: https://floweffect.pl/forumreklamy/

23.01.2019, Warszawa
Organizator: Flow Effect. Wydarzenie obęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Flow Effect

Dodatkowe informacje:

Flow Effect to organizator ogólnopolskich konferencji i szkoleń branżowych a także wydarzeń zewnętrznych. Mimo młodej historii, firma współpracuje z wybitnymi mówcami na szczeblu międzynarodowym oraz ekspertami, trenerami i przedstawicielami organów państwowych. Zespół Flow Effect to osoby, które doskonale rozumieją misję firmy i wierzą, że relacje buduje się najskuteczniej spotykając drugiego człowieka osobiście.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764