logo
WIADOMOŚCI

Forum Reklamy Kreatywnej 2019 pod patronatem Signs.pl

   29.11.2018, przeczytano 311 razy
ilustracja

Konferencja będzie okazją do zapoznania się z rodzajami reklamy, które ułatwiają komunikację między przedsiębiorstwem a klientem. Właśnie dlatego w wydarzeniu powinny wziąć udział szczególnie osoby, które są odpowiedzialne za promocję firmy lub produktu. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trzy panele tematyczne, które ułatwią podjęcie decyzji w sprawie nowych rozwiązań w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-reklamy-kreatywnej-2019-pod-patronatem-signs.pl,380346,artykul.html

Tematy poruszane podczas Konferencji:

  • pomysły na reklamę swojej firmy/produktu
  • wzmocnienie pozycji wśród konkurencji
  • przykłady realizacji kampanii reklamowych
  • wybór spośród form reklamy na rynku

Aby wziąć bezpłatnie udział, należy wypełnić formularz: https://floweffect.pl/formularzreklama

W programie:

PANEL I

REKLAMA INTERNETOWA

  • Jak pozyskać klientów online
  • Czy social media pomogą w każdym biznesie
  • Narzędzia Google o których nie wiedziałeś
  • Mailingi, newslettery i inne działania przez skrzynkę pocztową

PANEL II

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

  • Najciekawsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy
  • Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor
  • Rozwiązania technologiczne Digital Signage
  • Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor
  • Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej

PANEL III

REKLAMA WYDAWNICZA

  • W jakie gadżety reklamowe warto inwestować
  • Czym zaskoczyć klienta, by nas zapamiętał
  • Rodzaje i pomysły na kreatywny giftpack

Szczegóły: https://floweffect.pl/forumreklamy/

23.01.2019, Warszawa
Organizator: Flow Effect. Wydarzenie obęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Flow Effect

Dodatkowe informacje:

Flow Effect to organizator ogólnopolskich konferencji i szkoleń branżowych a także wydarzeń zewnętrznych. Mimo młodej historii, firma współpracuje z wybitnymi mówcami na szczeblu międzynarodowym oraz ekspertami, trenerami i przedstawicielami organów państwowych. Zespół Flow Effect to osoby, które doskonale rozumieją misję firmy i wierzą, że relacje buduje się najskuteczniej spotykając drugiego człowieka osobiście.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
Firma Nikon zaplanowała kolejne spotkania w ramach Nikon Roadshow. To doskonała okazja, by w jednym ze współpracujących salonów przetestować pełnoklatkowe aparaty bezlusterkowe z linii Nikon Z – Z6 i Z7.
Mutoh Valuejet 426 UF w poznańskim ZOO
Już kilkadziesiąt egzemplarzy bestsellerowej drukarki LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF drukuje w całej Polsce, w różnych branżach. Jedna z ostatnich instalacji miała miejsce w… poznańskim ZOO.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone