logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Foto i Natura. Druk DeePrint w Centrum Designu Domoteka

  PR 17.05.2024, przeczytano 306 razy
ilustracja

Dzień Ziemi, to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, poszerzania świadomości ekologicznej i inspirowania do życia w zgodzie z naturą. Z tej okazji marka LEO, tworząca przestrzenne obrazy z fotografii, zorganizowała spotkanie stanowiące platformę do refleksji nad współczesnymi zagadnieniami związanymi z ekologią. Wydarzenie "Foto i Natura z Leo x Domoteka” było nie tylko pretekstem do podziwiania sztuki fotografii oraz piękna natury, ale przede wszystkim zwróceniem uwagi na pilną potrzebę ochrony środowiska. Poprzez prezentacje gości specjalnych oraz interaktywne dyskusje, uczestnicy mieli okazję zagłębić się w tematy ekologii oraz znaleźć inspirację do podejmowania działań na rzecz naszej planety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/foto-i-natura.-druk-deeprint-w-centrum-designu-domoteka,404259,artykul.html

W przestrzeni Centrum Designu Domoteka odbyła się wyjątkowa wystawa obrazów marki LEO, połączona z panelem dyskusyjnym i inspirującymi wystąpieniami gości specjalnych. Część FOTO wieczoru rozpoczął Tomasz Gładys, współpracujący z National Geographic, Animal Planet i BBC, który podzielił się swą pasją do fotografii oraz opowiedział o swojej pracy jako operator filmowy a także konstruktor platform kamerowych pozwalających na realizację nietypowych ujęć.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Następnie na scenie pojawiła się przedstawicielka fundacji Code For Green. Dr Justyna Józefowicz, psycholożka kliniczna i mediatorka, uświadomiła gości o aktualnych problemach naszego społeczeństwa i konieczności dbania o kurczące się zasoby ziemi.

Po merytorycznej części spotkania, goście podziwiali wystawę obrazów twórców, których pasja do podróży przekłada się na niezwykłe dzieła sztuki. Tego wieczoru Marek Biegalski, Tomasz Gładys, Marcin Giba oraz Kévin Pagès zachwycili gości swoimi fotografiami, ukazującymi piękno natury w najbardziej malowniczych miejscach planety. Dzięki technologii przestrzennego druku DeePrint dzieła można było poczuć wszystkimi zmysłami, zachwycając się ich oryginalnością i głębią.

Wieczór odbył się w Centrum Designu Domoteka,  miejscu na mapie Warszawy znanym wszystkim miłośnikom sztuki i designu. „Centrum Designu Domoteka jest miejscem, w którym design nierozerwalnie przeplata się z innymi dziedzinami sztuki, jak na przykład malarstwo czy fotografia. Cieszymy się, kiedy w przestrzeni Domoteki możemy prezentować połączenie tych różnych form artystycznej kreatywności, ponieważ wszystkie one mają wspólny mianownik – piękno. Jesteśmy głęboko przekonani, że jego doświadczanie  jest jedną z naturalnych ludzkich potrzeb. Tym bardziej cieszymy się, kiedy tak fenomenalne prace zawierają w sobie wartościowy przekaz, jaką jest troska o środowisko naturalne” - mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Źródło: LEO

leo-art.com

Dodatkowe informacje:

fot. B. Barczyk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764