logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Foto i Natura. Druk DeePrint w Centrum Designu Domoteka

  PR 17.05.2024, przeczytano 630 razy
ilustracja

Dzień Ziemi, to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, poszerzania świadomości ekologicznej i inspirowania do życia w zgodzie z naturą. Z tej okazji marka LEO, tworząca przestrzenne obrazy z fotografii, zorganizowała spotkanie stanowiące platformę do refleksji nad współczesnymi zagadnieniami związanymi z ekologią. Wydarzenie "Foto i Natura z Leo x Domoteka” było nie tylko pretekstem do podziwiania sztuki fotografii oraz piękna natury, ale przede wszystkim zwróceniem uwagi na pilną potrzebę ochrony środowiska. Poprzez prezentacje gości specjalnych oraz interaktywne dyskusje, uczestnicy mieli okazję zagłębić się w tematy ekologii oraz znaleźć inspirację do podejmowania działań na rzecz naszej planety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/foto-i-natura.-druk-deeprint-w-centrum-designu-domoteka,404259,artykul.html

W przestrzeni Centrum Designu Domoteka odbyła się wyjątkowa wystawa obrazów marki LEO, połączona z panelem dyskusyjnym i inspirującymi wystąpieniami gości specjalnych. Część FOTO wieczoru rozpoczął Tomasz Gładys, współpracujący z National Geographic, Animal Planet i BBC, który podzielił się swą pasją do fotografii oraz opowiedział o swojej pracy jako operator filmowy a także konstruktor platform kamerowych pozwalających na realizację nietypowych ujęć.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Następnie na scenie pojawiła się przedstawicielka fundacji Code For Green. Dr Justyna Józefowicz, psycholożka kliniczna i mediatorka, uświadomiła gości o aktualnych problemach naszego społeczeństwa i konieczności dbania o kurczące się zasoby ziemi.

Po merytorycznej części spotkania, goście podziwiali wystawę obrazów twórców, których pasja do podróży przekłada się na niezwykłe dzieła sztuki. Tego wieczoru Marek Biegalski, Tomasz Gładys, Marcin Giba oraz Kévin Pagès zachwycili gości swoimi fotografiami, ukazującymi piękno natury w najbardziej malowniczych miejscach planety. Dzięki technologii przestrzennego druku DeePrint dzieła można było poczuć wszystkimi zmysłami, zachwycając się ich oryginalnością i głębią.

Wieczór odbył się w Centrum Designu Domoteka,  miejscu na mapie Warszawy znanym wszystkim miłośnikom sztuki i designu. „Centrum Designu Domoteka jest miejscem, w którym design nierozerwalnie przeplata się z innymi dziedzinami sztuki, jak na przykład malarstwo czy fotografia. Cieszymy się, kiedy w przestrzeni Domoteki możemy prezentować połączenie tych różnych form artystycznej kreatywności, ponieważ wszystkie one mają wspólny mianownik – piękno. Jesteśmy głęboko przekonani, że jego doświadczanie  jest jedną z naturalnych ludzkich potrzeb. Tym bardziej cieszymy się, kiedy tak fenomenalne prace zawierają w sobie wartościowy przekaz, jaką jest troska o środowisko naturalne” - mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Źródło: LEO

leo-art.com

Dodatkowe informacje:

fot. B. Barczyk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764