logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Foto-tapety na 2. Akademii Atrium - relacja

   13.02.2013, przeczytano 1719 razy
ilustracjastrzałka

18 stycznia 2013 odbyło się drugie szkolenie z cyklu Akademia Atrium. Tym razem tematem przewodnim były fototapety i aranżacje wnętrz. Na seminarium przybyło 30 uczestników z całej Polski. Głównym punktem spotkania była prezentacja Justyny Smolec, która blisko 2 godziny opowiadała o projektowaniu wnętrz z wykorzystaniem druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/foto-tapety-na-2.-akademii-atrium---relacja,17934,artykul.html

Na ponad setce przykładów uczestnicy poznali technikę powiększania perspektywy poprzez zdjęcia i grafiki mające głębię oraz możliwości jakie dają złudzenia optyczne na ścianie jak i w przestrzeni. Pokazane zostały także techniki stosowania akcentów kolorystycznych.

Projektantka zaprezentowała możliwości druku wielkoformatowego nie tylko w ujęciu foto-tapet ale także obrazów na płótnie, grafik, rysunków. Uczestnicy spotkania zobaczyli niezwykle kreatywne przykłady stosowania wydruków i materiałów dekoracyjnych na frontach meblowych, przeszkleniach, ścianach, sufitach oraz podłogach. Nie zabrakło też rozdziału o oświetleniu wydruków oraz umiejscowieniu grafik.

Prowadząca na co dzień prowadzi autorską pracownię projektowania wnętrz i architektury. Tworzy tam koncepcje przestrzeni mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej jak i projekty mebli. W swoich aranżacjach wykorzystuje fototapety i folie dekoracyjne kierując się zasadą zachowania równowagi kolorystycznej, materiałowej i stylistycznej. Od 12 lat związana jest z miesięcznikiem Dobre Wnętrze.


Druga cześć spotkania to prezentacja nośników czyli folii dekoracyjnych, canvasów oraz fototapet przez specjalistów z firmy Ikonos. Przedstawiciele firmy Atrium zaprezentowali także najnowsze rozwiązania Mutoh i Zenith do druku tych materiałów.

Ciekawostką dla wszystkich uczestników była możliwość zobaczenia na żywo normalnego cyklu produkcyjnego materiałów do druku wielkoformatowego.

Portal Signs.pl objął seminarium patronatem medialnym.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764