logo
WIADOMOŚCI

Fotoartfestival: Epson zaprasza na warsztaty portretu fotograficznego

Mateusz Zawiślak  PR 12.10.2017, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 13-29 października 2017 r. odbędzie się kolejna edycja jednego z najważniejszych wydarzeń w obszarze fotografii w Polsce - FotoArtFestiwal Podczas cyklu wystaw i imprez obecna będzie również firma Epson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotoartfestival:-epson-zaprasza-na-warsztaty-portretu-fotograficznego,34086,artykul.html

W piątek, 13 października, uroczystą wieczorną galą w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej rozpocznie się oficjalnie po raz siódmy biennale FotoArtFestival. Na to jedno z czołowych w tej części Europy wydarzeń związanych z fotografią złoży się kilkanaście wystaw, spotkań autorskich i warsztatów poświęconych tej dziedzinie sztuki. Obejrzeć będzie można podczas nich prace wybitnych artystów, w tym m.in. Michaela Ackermana (Niemcy), Michała Adamskiego (Polska), Zisisa Kardianosa czy Jewgenija Wasina (Rosja).

Jedną z firm, która po raz kolejny wsparła przedsięwzięcie swym doświadczeniem, technologiami i zapleczem technicznym, jest Epson. Oparte na technologii piezoelektrycznego druku atramentowego urządzenia fotograficzne i wielkoformatowe z logo firmy posłużyły do druku wystawianych prac. Warto wspomnieć, że odbywający się z udziałem publiczności wydruk zdjęć Frieke Janssens (Belgia) na Epson SureColor SC-S80610 z myślą o ich prezentacji na FAF był jedną z atrakcji wrześniowych targów OOH w Warszawie.

W trakcie imprezy Epson współorganizuje także dwudniowe warsztaty fotografii portretowej "PORTRET – od ujęcia do wydruku" (w dniach 27 – 28 października). Piątek będzie dniem fotografowania, w sobotę nastąpi dalsza praca z obrazem (z wykorzystaniem tabletu), kalibracja monitora i druk. Warsztaty poprowadzi Jakub Kaźmierczyk, fotograf i bloger, przy wsparciu ekspertów z Epson, Eizo, Wacom, Olympus i PermaJet. Udział w nich jest bezpłatny, otwarty i wymaga jedynie rejestracji na stronie: www.eizo.pl/portret-od-ujecia-do-wydruku. Adres wydarzenia to: Bielsko-Biała, Kubiszówka, ul. Słowackiego 17.

Jak mówi Grzegorz Mencfel, Business Account Manager – LFP w Epson: - Mimo rozwoju technologii wyświetlania, wciąż najlepszym medium do prezentacji zdjęć jest wydruk i papier. Posiadając ogromne doświadczenie w dziedzinie druku, Epson po raz kolejny oddaje sprawdzoną technologię i wiedzę ekspertów na potrzeby dzielenia się wiedzą podczas warsztatów.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 92 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone