logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotoekspedycja Akademii Nikona do USA

   22.12.2010, przeczytano 1324 razy

W drugiej połowie maja (22.05-30.05.2011) odbędzie się kolejna fotoekspedycja Akademii Nikona z Tomaszem Tomaszewskim. Jej uczestnicy fotografować będą Stany Zjednoczone - w tym Nevadę, Arizonę i Utah.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotoekspedycja-akademii-nikona-do-usa,11800,artykul.html

Według zapewnień organizatora, na uczestników czeka m.in. fotografowanie Las Vegas, kolacja w hotelu Bellagio i noc w kasynach, zdjęcia Wielkiego Kanionu Kolorado. W programie ekspedycji ujęte zostały także Kanion Antylopy, parki narodowe Bryce i Zion.

Więcej informacji na www.akademianikona.pl/fotoekspedycje.

Źródło: Nikon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że canon nie organizuje takich "społecznościowych akcji"...



www.kalendarz.sferadruku.com

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764