logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotografia beauty i portret w Akademii Nikona

   11.02.2011, przeczytano 6063 razy
ilustracjastrzałka

Podczas nowych warsztatów Akademii Nikona z fotografii beauty oraz portretu charakterystycznego uczestnicy pod okiem Michała Korty poznać mają w teorii i w praktyce techniki wykorzystywane w profesjonalnej fotografii portretowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotografia-beauty-i-portret-w-akademii-nikona,11983,artykul.html

Pierwsza edycja warsztatów odbędzie się 28 i 29 kwietnia br. w Warszawie. Uczestnicy poznają tajniki studyjnej fotografii typu beauty: od momentu wybrania koncepcji, poprzez stylizację modelki, dobór narzędzi, aż po wykonanie zdjęć i ich retusz. Drugiego dnia będą pracować nad portretem charakterystycznym - nauczą się, jak podkreślić pewne cechy, a zatuszować inne oraz, jak pracować z modelem.

Warsztaty kierowane są do osób posiadających już fotograficzne doświadczenia, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o portrecie fotograficznym, oswoić się z pracą z modelem oraz oświetleniem studyjnym.

Prowadzący, Michał Korta, jest fotografem portrecistą oraz podróżnikiem, absolwentem krakowskiej ASP oraz filologii germańskiej na UJ. Oprócz sesji typowo komercyjnych zajmuje się też własnymi projektami, takimi jak: Młodzi kreatywni, Anglicy w Krakowie czy Koczownicy. Na stałe związany jest z magazynami ''2+3D'' oraz ''Zwierciadło''. Jego zdjęcia publikowały również m.in.: ''Gazeta Wyborcza'', ''Dziennik Polski'', ''Elle'', ''Architectural Digest Italy'', ''Sukces'', ''Machina'', ''Fashion Magazine'', ''Newsweek''.

Więcej informacji na: www.akademianikona.pl.

Źródło: Akademia Nikona

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764