logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotografia mobilna: Huwei Mate 40 Pro

  PR 29.10.2020, przeczytano 358 razy

Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotografia-mobilna%3A-huwei-mate-40-pro,388992,artykul.html

Huawei Mate 40 Pro z procesorem Kirin 9000 5G imponuje wydajnością i wyznacza zupełnie nowe standardy fotografii i wideografii mobilnej. Wszystko dzięki zastosowaniu w nim wyjątkowych aparatów fotograficznych opracowanych we współpracy z Leica.

Smartfon wyposażony jest w system aparatów fotograficznych Ultra Vision Cine Camera, w którym zastosowano podwójny obiektyw Dual Ultra Wide Camera umożliwiający wykonywanie zdjęć i wideo 4K w niespotykanych do tej pory ultraszerokokątnych perspektywach. Co ważne, takie fotografie i filmy można robić zarówno tylnym, jak i przednim aparatem.

Nowy flagowiec Huawei świetnie sprawdzi się w słabych warunkach oświetleniowych, ponieważ zastosowano w nim potężny, podwójny obiektyw Dual Cine Camera z matrycą z sensorem Ultra Vision o rozmiarze 1/1,28, a wielkość pojedynczego piksela matrycy wynosi 2,44 μm. Ponadto smartfon posiada teleobiektyw peryskopowy, który umożliwia wykonanie wysokiej jakości zdjęć z 10-krotnym zoomem hybrydowym i 50-krotnym zoomem cyfrowym.

Mate 40 Pro wyposażony jest w technologię Low Light Video, która umożliwia nagrywanie wideo o różnych ekspozycjach jednocześnie. Dodatkowo dzięki stabilizacji obrazu Steady Shot i XD Fusion HDR Engine materiały wideo charakteryzują się wysoką jakością i to nawet w warunkach słabego oświetlenia czy nagrywania w ruchu. Projektanci Huawei nie zapomnieli o edycji materiałów wideo – Story Creator pozwala na obróbkę filmu i wzbogacenie go o animacje z gotowych szablonów, a także dodanie muzyki w tle czy filtrów.

Zaledwie kilka godzin po globalnej premierze, najnowszy flagowiec w portfolio Huawei otrzymał najwyższą ocenę w historii niezależnego rankingu DxO Mark i osiągnął rekordowy wynik 136 punktów za aparat główny oraz 104 punktów za aparat do selfie.

Źródło: Huawei


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764