logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotografia w przestrzeni internetu na fotoprawo.pl

  PR 16.05.2013, przeczytano 702 razy

Jak bezpiecznie sprzedawać zdjęcia w internecie? Jak odnaleźć się w gąszczu banków zdjęć, agencji fotograficznych i portali. Czym różni się współpraca z tego typu podmiotami? Na co zwracać uwagę przystępując do współpracy z portalem fotograficznym? Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w nowym artykule na portalu www.fotoprawo.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotografia-w-przestrzeni-internetu-na-fotoprawo.pl,18730,artykul.html

Większość z nas miała szansę obserwować rynek Internetu od początku jego powstania. Jak z każdym nowym wynalazkiem, w pierwszych latach jego funkcjonowania nikt jeszcze nie wiedział jak będzie wyglądał jego rozwój. Przez lata przyzwyczailiśmy się do swobodnego wykorzystywania wszelkich treści, które były w nim zamieszczane i do braku jakiejkolwiek kontroli w tym zakresie. Szczególnie narażeni na negatywne konsekwencje takiego niekontrolowanego rozpowszechniania internetowych treści są fotografowie. W celu ochrony ich praw wdrażane są nowe rozwiązania - powstają instytucje, fundacje, formułowane są nowe przepisy oraz organizowane są kampanie społeczne edukujące o prawach w sieci i poszanowaniu własności.

Aby czuć się pewnie w świecie Internetu, warto zapoznać się z podstawowymi rodzajami portali internetowych, które zajmują się gromadzeniem zdjęć i koncentrowaniem wokół siebie społeczności fotografów. W przygotowaniu najnowszego artykułu poświęconego tym zagadnieniom pomógł XXLstock.com – jeden z partnerów kampanii "Twoje zdjęcie. Twoje prawo” realizowanej przez Nikon Polska.

Źródło: Nikon

www.fotoprawo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 71 proc. przedsiębiorstw w Polsce dobrze ocenia członkostwo w UE. Z tej grupy już 41 proc. ankietowanych skorzystało z dotacji unijnych. Tak wynika z badania zleconego przez EFL, przeprowadzonego na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. W 2024 roku Unia Europejska kontynuuje swoje zaangażowanie we wsparcie przedsiębiorców. Stawia na różnorodne programy i...
Zgodnie z nowym Kodeksem Etyki Lekarskiej (KEL), który ma obowiązywać od 1 stycznia 2025 r., lekarz będzie miał prawo do informowania o swojej działalności, jednak zgodnie z zasadami etyki. Według zapisów aktualnego jeszcze do końca tego roku kodeksu wszelkie reklamowanie się przez lekarza jest zabronione - przypomina Prawo.pl.
Nastroje konsumenckie znów w górę
Polscy konsumenci coraz lepiej oceniają stan swoich finansów i z większym optymizmem patrzą w przyszłość – własnego i krajowego budżetu. W górę wędruje także większość pozostałych wskaźników Barometru Nastrojów Konsumenckich. A największa w tym zasługa młodzieży. Takie dane płyną z najnowszych badań GfK – An NIQ...
Useme automatyzuje przekazywanie praw autorskich
W dynamicznie zmieniającym się świecie cyfrowym, usprawnienie procesów pracy zdalnej i freelancingu staje się nie tylko wyzwaniem, ale i koniecznością. Platforma Useme, służąca do rozliczeń na linii klient-freelancer, wprowadziła innowacyjne rozwiązanie bazujące m.in. na technologii podpisu kwalifikowanego, które eliminuje konieczność fizycznego podpisu...
ZPAV o nowelizacji ustawy o prawach autorskich
Zgodnie z projektem nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych uregulowana zostanie kwestia tantiemizacji oraz wynagrodzeń należnych twórcom, wykonawcom i wydawcom prasy ze strony platform internetowych i serwisów streamingowych. – W zakresie praw twórców muzycznych czy firm...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764