logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotografia w przestrzeni internetu na fotoprawo.pl

  PR 16.05.2013, przeczytano 732 razy

Jak bezpiecznie sprzedawać zdjęcia w internecie? Jak odnaleźć się w gąszczu banków zdjęć, agencji fotograficznych i portali. Czym różni się współpraca z tego typu podmiotami? Na co zwracać uwagę przystępując do współpracy z portalem fotograficznym? Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w nowym artykule na portalu www.fotoprawo.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotografia-w-przestrzeni-internetu-na-fotoprawo.pl,18730,artykul.html

Większość z nas miała szansę obserwować rynek Internetu od początku jego powstania. Jak z każdym nowym wynalazkiem, w pierwszych latach jego funkcjonowania nikt jeszcze nie wiedział jak będzie wyglądał jego rozwój. Przez lata przyzwyczailiśmy się do swobodnego wykorzystywania wszelkich treści, które były w nim zamieszczane i do braku jakiejkolwiek kontroli w tym zakresie. Szczególnie narażeni na negatywne konsekwencje takiego niekontrolowanego rozpowszechniania internetowych treści są fotografowie. W celu ochrony ich praw wdrażane są nowe rozwiązania - powstają instytucje, fundacje, formułowane są nowe przepisy oraz organizowane są kampanie społeczne edukujące o prawach w sieci i poszanowaniu własności.

Aby czuć się pewnie w świecie Internetu, warto zapoznać się z podstawowymi rodzajami portali internetowych, które zajmują się gromadzeniem zdjęć i koncentrowaniem wokół siebie społeczności fotografów. W przygotowaniu najnowszego artykułu poświęconego tym zagadnieniom pomógł XXLstock.com – jeden z partnerów kampanii "Twoje zdjęcie. Twoje prawo” realizowanej przez Nikon Polska.

Źródło: Nikon

www.fotoprawo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galerie handlowe powinny umiejętnie połączyć online i offline
Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na spadek ruchu w galeriach i centrach handlowych. Jednak klasyczne placówki wciąż mają duży potencjał. Trzeba tylko umiejętnie łączyć online i offline. Takie rozwiązania jak drive-to-store pozwalają poprawić efektywność, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pozyskania klienta. E-sklepy nie są w stanie zastąpić ww....
Co myślimy o skróceniu czasu pracy?
Rządowy projekt przewiduje skrócenie wymiaru czasu docelowo o 20 proc. rocznie przy zachowaniu pełnego wynagrodzenia. Zdaniem 43 proc. Polaków badanych przez polski ClickMeeting krótszy czas pracy mógłby poprawić produktywność, a aż 65 proc. sądzi, że zwiększyłby satysfakcję z pracy. Jednak 29 proc. jest przekonanych, że wiązałoby się to ze zwiększeniem ilości...
Wzrost PKB na poziomie powyżej 3 proc. rocznie, potężny zastrzyk środków finansowych z Unii Europejskiej, rekordowo niskie bezrobocie: tak, zdaniem ekonomistów współpracujących z Europejskim Kongresem Finansowym, wyglądać będzie kondycja polskiej gospodarki do końca 2026 roku. Ich niepokój budzą jednak kolejne lata, zwłaszcza w obliczu przyrostu długu...
Trendy w e-commerce 2025 - Raport DHL
DHL eCommerce opublikował Raport Trendów E-Commerce 2025 (E-Commerce Trends Report 2025), oparty na opiniach 24 000 klientów z 24 kluczowych rynków na całym świecie, w tym z Polski. Tegoroczne badanie składa się z ośmiu rozdziałów, przedstawiających sześć typów konsumentów oraz cztery ich pokolenia podkreślając, jak zmieniające się oczekiwania...
Zgodnie z pakietem deregulacyjnym Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) miałby przejąć od pracodawców obowiązek rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Pakiet deregulacyjny to ponad 300 nowych rozwiązań, które miałyby pomóc przedsiębiorcom w prowadzeniu własnego biznesu. W jego zakresie znajdują się zmiany dotykające zarówno...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764