logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Fotografia wielkoformatowa – efektywna poligrafia w reklamie

  PR 04.09.2008, przeczytano 3930 razy
ilustracjastrzałka

Reklama dźwignią handlu, to dzięki niej firmy oddziałują na zmysły potencjalnych klientów, budują z nimi nic porozumienia, a także budzą chęć posiadania oferowanych produktów. Jakże prawdziwe w reklamie jest stwierdzenie, że dobre wrażenie robi się tylko raz. Warto więc zainwestować w atrakcyjne wizualnie, pełne soczystych barw i energii, profesjonalnie oraz niedrogo wykonane materiały reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotografia-wielkoformatowa--efektywna-poligrafia-w-reklamie,7807,artykul.html

Warszawska firma Fotoarte – Wielki Format proponuje nowe, najwyższej jakości i pełne barw rozwiązania dla efektywnej reklamy, nie tylko w miejscu sprzedaży. Fotografia wielkoformatowa odzwierciedli i wyeksponuje emocje, korzyści oraz luksus proponowanych produktów. – „Aby odnieść sukces i efektywnie oddziaływać na klienta niezbędne jest precyzyjne trafienie do odbiorców oraz przejrzyste zobrazowanie przekazów czy oddanie emocji. Nie należy zapominać, że sam nośnik nie załatwi sprawy. Niezwykle ważna jest kreacja i nowatorski pomysł na graficzne przedstawienie naszej oferty. Siedziba firmy również jest wizytówką więc może warto pomyśleć też o odpowiedniej ekspozycji sukcesów firmy, produktów czy logo na ścianach biura właśnie z wykorzystaniem fotografii wielkoformatowej?” - mówi Dariusz Moryc, Manager firmy Fotoarte.

Możliwości zastosowania fotografii wielkoformatowej dla poligrafii reklamowej jest naprawdę mnóstwo. Wywołane w wielkim formacie zdjęcie lub inną grafikę można nakleić praktycznie na wiele nośników: pleksi, płyty PCV, pianki różnej maści, płyty paździerzowe czy blachę, itp. Najwyższą jakość wywołania w wielkim formacie umożliwia cyfrowa naświetlarka fotograficzna Océ Light Jet 430, którą posiada firma Fotoarte. Naświetla ona zarówno wysokiej jakości grafikę reklamową czy klasyczną fotografię. Oce LightJet 430 poprzez naświetlenie materiału fotograficznego bezpośrednio z pliku cyfrowego umożliwia uzyskanie zdjęć w wielkich formatach, nieporównywalnie taniej i szybciej niż przy zastosowaniu metod fotografii tradycyjnej. W Oce LightJet 430 obraz może być tworzony na materiałach fotograficznych refleksyjnych (papiery) i transparentnych (backlit) o szerokości do 127 cm. Największe pojedyncze zdjęcie wywoływane przez firmę Fotoarte może mieć wymiary 127 cm x 304,8 cm a następnie naklejone na specjalną, sztywną piankę i zalaminowane. Może być także oprawione w wybraną przez Klienta ramkę. Zalaminowane zdjęcia nabierają dodatkowej sztywności, a także trwałości.
Firma realizuje wydruki fotograficzne, również na ploterze Epson Stylus Pro 9600, który pozwala tworzyć nowy standard wydruków fotograficznych w dużym i średnim formacie. To rewelacyjny ploter graficzny idealny do druków artystycznych, wydruków zdjęć i grafiki fotorealistycznej czy odbitek korektorskich o maksymalnej szerokości 112 cm. Maszyna daje możliwość wydruku na papierze Ilford błyszczącym, matowym, płótnie oraz papierze Fine Art.

Wielkimi krokami zbliża się sezon nowych kolekcji jesienno – zimowych czy czas gorączki przedświątecznych zakupów, może warto na ten okres zaplanować w budżecie również materiały reklamowe w postacie fotografii wielkoformatowej, takie jak: wielkie, pełne barw i ostrości grafiki umieszczone w witrynach, wnętrzu sklepów/salonów czy jako dekoracja standów ekspozycyjnych w takich branżach, jak odzież, kosmetyki, bielizna czy biżuteria?

Możliwości jest wiele, wszystko zależy od kreatywności i potrzeb firmy.

Źródło: Fotoarte

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764