logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotograficzne drukarki termiczne Samsunga

   28.06.2005, przeczytano 409 razy

Samsung wchodzi na nowy rynek. SPP-2040 i SPP-2020 to dwa pierwsze modele drukarek fotograficznych w ofercie tego producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotograficzne-drukarki-termiczne-samsunga,2856,artykul.html

Urządzenia wykorzystują technologię druku termicznego, a wodoodporne fotografie nie podlegają zjawisku blaknięcia obrazu.

Wydruk pojedynczego zdjęcia o wymiarach 10 x 15 cm trwa około 1 minuty. Drukarki komunikują się z komputerem za pośrednictwem portu USB 2.0 lub bezprzewodowo – opcjonalnie można dokupić moduł Bluetooth. Podstawowa różnica pomiędzy modelami SPP-2040 i SPP-2020 to 2-calowy kolorowy panel LCD i czytnik kart pamięci flash – umieszczone w modelu 2040. Wymiary zewnętrzne obydwu urządzeń to 180 x 136 x 67 mm

Kupując nowe drukarki fotograficzne Samsunga – model SPP-2040 kosztuje w Wielkiej Brytanii 198 funtów, a uboższa wersja urządzenia 129 funtów – użytkownik dostaje 10 arkuszy papieru.

Źródło: Gizmodo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764