logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotograficzne drukarki termiczne Samsunga

   28.06.2005, przeczytano 407 razy

Samsung wchodzi na nowy rynek. SPP-2040 i SPP-2020 to dwa pierwsze modele drukarek fotograficznych w ofercie tego producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotograficzne-drukarki-termiczne-samsunga,2856,artykul.html

Urządzenia wykorzystują technologię druku termicznego, a wodoodporne fotografie nie podlegają zjawisku blaknięcia obrazu.

Wydruk pojedynczego zdjęcia o wymiarach 10 x 15 cm trwa około 1 minuty. Drukarki komunikują się z komputerem za pośrednictwem portu USB 2.0 lub bezprzewodowo – opcjonalnie można dokupić moduł Bluetooth. Podstawowa różnica pomiędzy modelami SPP-2040 i SPP-2020 to 2-calowy kolorowy panel LCD i czytnik kart pamięci flash – umieszczone w modelu 2040. Wymiary zewnętrzne obydwu urządzeń to 180 x 136 x 67 mm

Kupując nowe drukarki fotograficzne Samsunga – model SPP-2040 kosztuje w Wielkiej Brytanii 198 funtów, a uboższa wersja urządzenia 129 funtów – użytkownik dostaje 10 arkuszy papieru.

Źródło: Gizmodo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764