logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotograficzne drukarki termiczne Samsunga

   28.06.2005, przeczytano 764 razy

Samsung wchodzi na nowy rynek. SPP-2040 i SPP-2020 to dwa pierwsze modele drukarek fotograficznych w ofercie tego producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotograficzne-drukarki-termiczne-samsunga,2856,artykul.html

Urządzenia wykorzystują technologię druku termicznego, a wodoodporne fotografie nie podlegają zjawisku blaknięcia obrazu.

Wydruk pojedynczego zdjęcia o wymiarach 10 x 15 cm trwa około 1 minuty. Drukarki komunikują się z komputerem za pośrednictwem portu USB 2.0 lub bezprzewodowo – opcjonalnie można dokupić moduł Bluetooth. Podstawowa różnica pomiędzy modelami SPP-2040 i SPP-2020 to 2-calowy kolorowy panel LCD i czytnik kart pamięci flash – umieszczone w modelu 2040. Wymiary zewnętrzne obydwu urządzeń to 180 x 136 x 67 mm

Kupując nowe drukarki fotograficzne Samsunga – model SPP-2040 kosztuje w Wielkiej Brytanii 198 funtów, a uboższa wersja urządzenia 129 funtów – użytkownik dostaje 10 arkuszy papieru.

Źródło: Gizmodo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764