logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotografie Jan Bebela w Teatrze Narodowym

  PR 04.10.2006, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

W Warszawskim Teatrze Narodowym otwarto wystawę fotografii Jana Bebela towarzyszącą prapremierze pierwszej w Polsce, operowej interpretacji tekstu Gombrowicza – „Iwona, księżniczka Burgunda“. Przygotowania do opery i prace artystów zostały uwiecznione na 20 niezwykłych zdjęciach oddających charakter tego wyjątkowego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotografie-jan-bebela-w-teatrze-narodowym,4546,artykul.html

Jan Bebel zajmuje się fotografią reportażową, pejzażem, portretem, jednakże to muzyka bywa najbardziej wdzięcznym tematem jego zdjęć. Otrzymał nagrodę specjalną na Jazz Photo (1984, 1985, 1989), srebrny i brązowy medal na Opus' 85, I nagroda w konkursie Taniec w fotografii (1986), Grand Prix i złoty medal na Opus'87, oraz jedna z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie „fotografii muzycznej” - Diamond Award zdobytą w Antwerpii w 1989. Fotografik ma na swoim koncie ponad dwadzieścia wystaw indywidualnych oraz liczne prace prezentowane na wystawach w Japonii, Jugosławii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Izraelu, Szwecji i Francji. Dzisiaj współpracuje z wieloma renomowanymi czasopismami. Prezentowane podczas wystawy zdjęcia powstały przy wykorzystaniu aparatów Olympus 330 i 500 oraz profesjonalnych obiektywów Zuiko Digital.

Opera „Iwona, księżniczka Burgunda” powstała na zamówienie Miasta Stołecznego Warszawy w ramach obchodów stulecia urodzin Witolda Gombrowicza. Wykonanie koncertowe przedstawienia odbyło się w listopadzie 2004 roku w Théâtre Sylvia Monfort w Paryżu i zostało okrzyknięte wydarzeniem specjalnym Sezonu Polski we Francji (Nova Polska).

Źródło: Olympus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764