logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotojoker z certyfikatem Superbrands Polska 2018

  PR 17.11.2017, przeczytano 2010 razy
ilustracjastrzałka
Tomasz Jędraszczyk - Dyrektor Marketingu CEWE, Afram Gorgis - Dyrektor Sprzedaży

16 listopada poznaliśmy listę marek wyróżnionych w największym niezależnym badaniu w Polsce. Wśród polecanych przez konsumentów marek znalazł się należący do CEWE FOTOJOKER oferujący foto produkty i foto usługi jakości premium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotojoker-z-certyfikatem-superbrands-polska-2018,34522,artykul.html

Certyfikaty Superbrands Polska zostały przyznane już po raz dwunasty. Organizacja Superbrands to jedyna na świecie niezależna jednostka promująca ideę brandingu poprzez nagradzanie i prezentowanie marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Realizowane każdego roku na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów Badanie Superbrands jest największym badaniem siły marki w Polsce, a wyróżnienia przyznawane są wyłącznie w oparciu o opinie konsumentów.

W kategorii „Dla domu/ usługi pozostałe” Certyfikat Superbrands Polska otrzymał FOTOJOKER – marka należąca do CEWE, międzynarodowego dostawcy foto usług. Kluczowe kryterium, jakie brano pod uwagę, to polecanie marki, wyrażające zaufanie i uznanie dla jakości oferowanych przez nią produktów i usług. 

– Certyfikat Superbrands przyznawany jest w oparciu o opinie konsumentów i to właśnie oni polecali FOTOJOKERA jako markę godną zaufania, na której jakości nigdy się nie zawiedli. To cieszy bardziej niż jakiekolwiek branżowe wyróżnienia – to właśnie dla klientów każdego dnia pracujemy nad perfekcyjną jakością naszych foto produktów i usług – mówi Tomasz Jędraszczyk, Dyrektor Marketingu CEWE i Fotojoker.

Obok Certyfikatu Superbrands Polska FOTOJOKER otrzyma także zaproszenie do Klubu Superbrands, który daje szansę nawiązywania ciekawych relacji biznesowych.

Źródło: CEWE

www.cewe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764