logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotolia by Adobe na Festiwalu Druku i Marketingu

  PR 01.09.2016, przeczytano 538 razy

Tegoroczna edycja targów dla branży kreatywnej i poligraficznej, w których bank zdjęć Fotolia by Adobe po raz kolejny bierze udział, odbędzie się 7-8 września w EXPO XXI Warszawa. W specjalnej strefie poświęconej kreatywnym realizacjom drukarskim – „Be creative!” – Fotolia przedstawi fotografie ze swojej najnowszej kolekcji „Disconnect”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotolia-by-adobe-na-festiwalu-druku-i-marketingu,29776,artykul.html

Kreatywny bank zdjęć

Prace autorów kolekcji „Disconnect”, czyli trójki młodych fotografów pochodzących z różnych części świata, ukazują artystyczne oblicze fotografii stockowej. Twórcy – Brice Portolano, Théo Gosselin i utalentowana Polka Sonia Szóstak, stworzyli wyjątkowy zbiór lifestyle’owych zdjęć o mocno emocjonalnej narracji, zbudowanej wokół koncepcji storytellingu – opowiadania historii za pomocą obrazów. Ich fotograficzne zapiski z podróży po odległych krajach są niezwykle inspirujące, dlatego też na odwiedzających Festiwal Druku i Marketingu – w strefie „Be creative” – czekać będzie wystawa zdjęć z kolekcji.

Dla gości naszego stoiska przygotowaliśmy pocztówki ze zdjęciami z kolekcji „Disconnect” oraz Standardowej Kolekcji Fotolia by Adobe, w tym z fotografiami najlepszych polskich dostawców. Mamy też inne miłe niespodzianki, np. wspólne robienie zdjęć. Czekamy na stoisku C3A w hali 3. Zapraszamy również do obejrzenia naszej wystawy w strefie „Be creative” i przekonania się na własne oczy, jak twórcze i wyjątkowe mogą być zdjęcia stockowe – mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia by Adobe w Polsce.

Nowoczesne rozwiązania

Podczas targów Fotolia, poza prezentacją swojej oferty obejmującej obecnie ponad 62 miliony plików, przeprowadzi także prezentację o zastosowaniu oferowanego przez siebie API w usługach druku na życzenie. API Druk-Na-Życzenie to rozwiązanie pozwalające klientom drukarni opierających swój biznes na sprzedaży internetowej produktów na indywidualne zamówienie (fototapety, wydruki na płótnie, naklejki, dekoracje ścienne, koszulki itp.) na łatwe wyszukiwanie i dodawanie obrazów do zamawianych produktów, bez opuszczania strony internetowej firmy. Prezentacja banku zdjęć będzie częścią konferencji, która odbędzie się 8 września o godz. 11.00 w hali 3, na stoisku E10.

Źródło: Fotolia by Adobe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mark Andy podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019
Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze...
Xerox Connectkey - większa wydajność i kreatywność w miejscu pracy
Pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na tworzenie kolorowych materiałów marketingowych z dwoma nowymi urządzeniami Xerox, które personalizują wydruki i wspierają mobilność dzięki bezpiecznemu, bezprzewodowemu drukowaniu.
Warsztaty typograficzne w Muzeum Drukarstwa
Muzeum Drukarstwa Warszawskiego zaprasza chętnych do udziału w warsztatach typograficznych „Z typografią na TY”, w trakcie których prowadzący Andrzej Zaborowski zapozna uczestników z wyposażeniem Oficyny Drukarskiej – wierszownikami, regałami zecerskimi, czcionkami i przyborami.
Printeos Group przeprowadza digitalizację przy pomocy Durst Tau 330 RSC
Durst, producent zaawansowanych technologii druku cyfrowego o przemysłowej charakterystyce, ogłosił, że Printeos Group zainwestował w inkjetową, drukującą w jednym przebiegu maszynę Durst Tau 330 RSC, aby prowadzić transformację cyfrową.
Canon: Zintegrować park maszynowy z zamówieniami
Raz odesłany z przysłowiowym kwitkiem klient może już więcej nie wrócić. Mało tego, może także wpłynąć na zmniejszenie się liczby kolejnych zamówień, choćby robiąc firmie antyreklamę. A przecież dziś każde zlecenie jest na wagę złota. Szczególnie, jeśli jest to zamówienie długoterminowe, które będzie przez określony czas przynosić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764