logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotolia by Adobe na Festiwalu Druku i Marketingu

  PR 01.09.2016, przeczytano 558 razy

Tegoroczna edycja targów dla branży kreatywnej i poligraficznej, w których bank zdjęć Fotolia by Adobe po raz kolejny bierze udział, odbędzie się 7-8 września w EXPO XXI Warszawa. W specjalnej strefie poświęconej kreatywnym realizacjom drukarskim – „Be creative!” – Fotolia przedstawi fotografie ze swojej najnowszej kolekcji „Disconnect”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotolia-by-adobe-na-festiwalu-druku-i-marketingu,29776,artykul.html

Kreatywny bank zdjęć

Prace autorów kolekcji „Disconnect”, czyli trójki młodych fotografów pochodzących z różnych części świata, ukazują artystyczne oblicze fotografii stockowej. Twórcy – Brice Portolano, Théo Gosselin i utalentowana Polka Sonia Szóstak, stworzyli wyjątkowy zbiór lifestyle’owych zdjęć o mocno emocjonalnej narracji, zbudowanej wokół koncepcji storytellingu – opowiadania historii za pomocą obrazów. Ich fotograficzne zapiski z podróży po odległych krajach są niezwykle inspirujące, dlatego też na odwiedzających Festiwal Druku i Marketingu – w strefie „Be creative” – czekać będzie wystawa zdjęć z kolekcji.

Dla gości naszego stoiska przygotowaliśmy pocztówki ze zdjęciami z kolekcji „Disconnect” oraz Standardowej Kolekcji Fotolia by Adobe, w tym z fotografiami najlepszych polskich dostawców. Mamy też inne miłe niespodzianki, np. wspólne robienie zdjęć. Czekamy na stoisku C3A w hali 3. Zapraszamy również do obejrzenia naszej wystawy w strefie „Be creative” i przekonania się na własne oczy, jak twórcze i wyjątkowe mogą być zdjęcia stockowe – mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia by Adobe w Polsce.

Nowoczesne rozwiązania

Podczas targów Fotolia, poza prezentacją swojej oferty obejmującej obecnie ponad 62 miliony plików, przeprowadzi także prezentację o zastosowaniu oferowanego przez siebie API w usługach druku na życzenie. API Druk-Na-Życzenie to rozwiązanie pozwalające klientom drukarni opierających swój biznes na sprzedaży internetowej produktów na indywidualne zamówienie (fototapety, wydruki na płótnie, naklejki, dekoracje ścienne, koszulki itp.) na łatwe wyszukiwanie i dodawanie obrazów do zamawianych produktów, bez opuszczania strony internetowej firmy. Prezentacja banku zdjęć będzie częścią konferencji, która odbędzie się 8 września o godz. 11.00 w hali 3, na stoisku E10.

Źródło: Fotolia by Adobe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maszyny introligatorskie Grafmasz w Madimo
Drukarnia Madimo działa w Poznaniu, w obecnym kształcie, od 2013 roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy drukarnia poczyniła szereg inwestycji w rozbudowę własnego zaplecza introligatorskiego. Wśród zakupionych urządzeń znalazło się 5 rozwiązań  z oferty firmy Grafmasz.
Drukarnia Print Hero jako jedna z pierwszych w Polsce z Latexem R2000
Drukarnia Wielkoformatowa Print Hero działa w branży reklamowej od ponad 10 lat. Posiada własny park maszynowy, halę produkcyjną oraz urządzenia do procesu wykończeniowego. Od maja bieżącego roku, do tego grona dołącza najnowszy model serii latexowej HP Latex R2000 i tym samym wzbogaci on możliwości produkcyjne PRINT HERO między innymi o ekologiczny druk na podłożach płaskich....
Nilpeter świętuje setne urodziny firmy
1 maja 2019 roku w swojej siedzibie w duńskim Slagelse firma Nilpeter, założona w 1919 roku w Kopenhadze przez dwóch przyjaciół, obchodziła okrągłą, setną rocznicę istnienia. Przedsiębiorstwo do dzisiaj pozostaje w rękach rodziny założycieli i obecnie jest zarządzane przez trzecie (w osobie Larsa Eriksena) oraz czwarte (w osobie Petera Eriksena) pokolenie właścicieli. W...
W ramach transformacji cyfrowej Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) systematycznie rozszerza swoje cyfrowe modele biznesowe. W ramach tej strategii firma nabyła start-up Crispy Mountain GmbH z Moguncji w Niemczech, który oferuje Keyline, opartą na chmurze platformę zarządzania drukarnią. Współpraca z Crispy Mountain pozwoli zaoferować platformę...
Koenig & Bauer o cyfrowej transformacji i Connected Services - cz. 2.
W dniach 16. i 17. maja pod hasłem „Koenig & Bauer 4.0 – druk akcydensowy & Connected Services“ firma Koenig & Bauer zaprezentowała specjalistom akcydensowym z całego świata swoją ofertę z zakresu transformacji cyfrowej oraz usług opartych o zbieranie danych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764