logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotolia by Adobe partnerem See&Say

  PR 25.10.2016, przeczytano 485 razy

150 młodych twórców spotka się z 40 doświadczonymi ekspertami branż kreatywnych z całej Polski, by zaprezentować im swoje portfolio. Bank zdjęć Fotolia by Adobe po raz pierwszy jest partnerem przeglądu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotolia-by-adobe-partnerem-seeandsay,30336,artykul.html

Wśród ekspertów, którzy będą konsultować prace młodych twórców, są między innymi znani w branży dyrektorzy kreatywni, graficy, designerzy, copywriterzy i fotografowie. Przegląd jest skierowany do osób, które rozwijają się w jednej z szesnastu dziedzin przemysłu kreatywnego. W trakcie bezpłatnych konsultacji otrzymają od autorytetów w danej branży sygnał zwrotny na temat swojej twórczości, cenne rady i uwagi do projektów, a niektórzy – może nawet propozycję współpracy.

Możliwość spotkania z ekspertami, których się podziwia i od których czerpie się inspirację, oraz porozmawiania z nimi o swoich projektach to dla młodych artystów naprawdę niesamowite wydarzenie – mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia by Adobe w Polsce. – Zostaliśmy partnerem przeglądu See&Say, żeby wesprzeć początkujących twórców w ich rozwoju. Przygotowaliśmy dla nich wskazówki, jak efektywnie korzystać z banku zdjęć, pobierając prace do swoich projektów, a także jak korzystać z tej platformy w celach sprzedażowych – dodaje.

Wskazówki dla młodych twórców stworzone przez Fotolia by Adobe są dostępne na stronie www.seesay.pl/poradnik.

Źródło: Fotolia by Adobe

www.pl.fotolia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764