logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotolia na targach Reklama360

  PR 09.05.2014, przeczytano 1904 razy
ilustracjastrzałka

Bank zdjęć Fotolia będzie obecny na targach Reklama360, nowym wcieleniu znanej branżowej imprezy Euro-Reklama w Poznaniu. W dniach 14-16 maja w pawilonie 6A, na stoisku nr 6 serwis Fotolia zaprezentuje najnowszą ofertę, a na odwiedzających czekać będą liczne atrakcje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotolia-na-targach-reklama360,21599,artykul.html

Serwis Fotolia zaprasza do swojego stoiska podczas targów Reklama360 – imprezy, która zastąpi znane targi Euro-Reklama w Poznaniu. To zupełnie nowa jakość spotkań profesjonalistów branży reklamowej, gdzie zarówno praktycy rynku reklamy, jak i dostawcy kreatywnych rozwiązań znajdą wspólną przestrzeń biznesową.  Podczas targów Reklama360 prezentowane będą produkty i nowe technologie dedykowane branży, wśród nich maszyny i urządzenia do produkcji reklam, upominki promocyjne oraz narzędzia wykorzystywane w kanale komunikacji wizualnej: outdoor, reklama świetlna czy ekspozytory POS.

Zdjęcia, grafiki wektorowe oraz filmy w jakości HD serwisu Fotolia od lat są wykorzystywane w branży reklamowej na całym świecie. Bogata oferta banku zdjęć, czyli ponad 28 milionów kreatywnych plików sprawia, że z zasobów serwisu obecnie korzysta już 4,8 milionów przedstawicieli m.in. agencji reklamowych, firm dostarczających rozwiązania web-to-print czy działających w branży poligraficznej. – Cieszymy się z obecności na nowych targach Reklama360 w Poznaniu, to przestrzeń, która od lat przyciąga najważniejszych przedstawicieli różnych sektorów szeroko pojętej branży reklamowej oraz poligraficznej. Podczas targów, zapraszamy na pokazy naszych partnerów, którzy będą wykorzystywać obrazy banku zdjęć Fotolia w druku, pokazując najnowsze możliwości drukarek i ploterów, zarówno w druku mało-, jak i wielkoformatowym – powiedziała Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę.

Podczas targów Reklama360 w Poznaniu w pawilonie 6A, na stoisku nr 6 zaprezentowana zostanie pełna oferta banku zdjęć, a na wszystkich odwiedzających stoisko Fotolia będą czekać specjalne, targowe atrakcje i promocje.

Zapraszamy na stoisko Fotolia podczas targów Reklama360 w dniach 14-16 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Źródło: Fotolia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764