logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotolia na targach Reklama360

  PR 09.05.2014, przeczytano 1180 razy
ilustracjastrzałka

Bank zdjęć Fotolia będzie obecny na targach Reklama360, nowym wcieleniu znanej branżowej imprezy Euro-Reklama w Poznaniu. W dniach 14-16 maja w pawilonie 6A, na stoisku nr 6 serwis Fotolia zaprezentuje najnowszą ofertę, a na odwiedzających czekać będą liczne atrakcje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotolia-na-targach-reklama360,21599,artykul.html

Serwis Fotolia zaprasza do swojego stoiska podczas targów Reklama360 – imprezy, która zastąpi znane targi Euro-Reklama w Poznaniu. To zupełnie nowa jakość spotkań profesjonalistów branży reklamowej, gdzie zarówno praktycy rynku reklamy, jak i dostawcy kreatywnych rozwiązań znajdą wspólną przestrzeń biznesową.  Podczas targów Reklama360 prezentowane będą produkty i nowe technologie dedykowane branży, wśród nich maszyny i urządzenia do produkcji reklam, upominki promocyjne oraz narzędzia wykorzystywane w kanale komunikacji wizualnej: outdoor, reklama świetlna czy ekspozytory POS.

Zdjęcia, grafiki wektorowe oraz filmy w jakości HD serwisu Fotolia od lat są wykorzystywane w branży reklamowej na całym świecie. Bogata oferta banku zdjęć, czyli ponad 28 milionów kreatywnych plików sprawia, że z zasobów serwisu obecnie korzysta już 4,8 milionów przedstawicieli m.in. agencji reklamowych, firm dostarczających rozwiązania web-to-print czy działających w branży poligraficznej. – Cieszymy się z obecności na nowych targach Reklama360 w Poznaniu, to przestrzeń, która od lat przyciąga najważniejszych przedstawicieli różnych sektorów szeroko pojętej branży reklamowej oraz poligraficznej. Podczas targów, zapraszamy na pokazy naszych partnerów, którzy będą wykorzystywać obrazy banku zdjęć Fotolia w druku, pokazując najnowsze możliwości drukarek i ploterów, zarówno w druku mało-, jak i wielkoformatowym – powiedziała Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę.

Podczas targów Reklama360 w Poznaniu w pawilonie 6A, na stoisku nr 6 zaprezentowana zostanie pełna oferta banku zdjęć, a na wszystkich odwiedzających stoisko Fotolia będą czekać specjalne, targowe atrakcje i promocje.

Zapraszamy na stoisko Fotolia podczas targów Reklama360 w dniach 14-16 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Źródło: Fotolia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764