logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotolia ogłasza konkurs fotografii mobilnej Instant

  PR 04.03.2014, przeczytano 1044 razy
ilustracjastrzałka

Fotolia ogłasza międzynarodowy konkurs na najlepiej sprzedające się zdjęcie Kolekcji Instant 2014 roku zrobione iPhonem. Konkurs startuje 4 marca i potrwa do końca kwietnia 2014 r., a dla autora zwycięskiego zdjęcia została przewidziana nagroda w wysokości 15 000 PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotolia-oglasza-konkurs-fotografii-mobilnej-instant,21021,artykul.html

Ponadto, każdy obraz, który zostanie zaakceptowany i udostępniony w Kolekcji Instant od razu zarobi 3 PLN do końca kwietnia. Teraz każdy ma możliwość sprzedaży swoich zdjęć zrobionych smartfonem, niezależnie od umiejętności technicznych czy wartości sprzętu, którym się dysponuje.

Kolekcja Instant oferuje obrazy o specyficznym charakterze, bardziej spontanicznym i „zatrzymującym chwilę” w kadrze. Dostawcy zdjęć do kolekcji mogą je wysyłać wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Fotolia Instant dostępnej dla systemu iOS w Apple App Store za darmo. Wersja aplikacji dla systemu Android jest w fazie beta testów i będzie dostępna już wkrótce. Wtedy również użytkownicy Androida będą mogli wziąć udział w konkursie, zorganizowanym na tych samych zasadach specjalnie dla tych, którzy używają tego systemu operacyjnego.

Cztery miesiące temu uruchomiliśmy Kolekcję Fotolia Instant dedykowaną mobilnej fotografii – mówi Oleg Tscheltzoff, Współzałożyciel i Prezes Fotolia LLC. – Na tę chwilę, aplikacja została pobrana blisko 20 000 razy, a w Kolekcji Instant znajduje się już ponad 10 000 obrazów. To, co zaczęło się jako eksperyment iPhoneograficzny znacznie przekroczyło nasze oczekiwania. W banku zdjęć Fotolia wiemy, że wielki przełom w fotografii smartfonowej nadchodzi, a my jesteśmy na to gotowi. Mamy już 1 mln globalnych nabywców płacących za profesjonalne zdjęcia, ale ci sami kupujący są zainteresowani spontanicznymi i surowymi zdjęciami rzeczywistości. Dlatego też zdjęcia wykonane telefonem sprzedają się w serwisie Fotolia i są dobrą okazją dla utalentowanych fotografów ze smartfonami.

Dyrektor artystyczny Fotolia Instant, Morgan David de Lossy wyjaśnia: – Obrazy w Kolekcji Instant różnią się od standardowych zdjęć dostępnych na stocku, są bardziej spontaniczne i na czasie, a my zawsze szukamy nowych zdjęć odpowiadających temu opisowi. Nasi klienci potrzebują tego ikonograficznego stylu do komunikacji w mediach społecznościowych i na platformach mobilnych.

Jego przepis na udane zdjęcie: – Użytkownicy smartfonów powinni skupić się na przysyłaniu zdjęć, na których uchwycony został ten specyficzny „nastrój chwili” w momentach spędzanych z rodziną czy przyjaciółmi, i które pasują do takich słów kluczowych jak: szczęście, zabawa, wypoczynek, podróże, młodość, etc. Zdjęcia ze zwierzętami, kwiatami czy jedzeniem mają mniejszą szansę na akceptację. Aby uzyskać jak najlepszą jakość, należy fotografować na zewnątrz w dobrych warunkach oświetleniowych i z czystym obiektywem. Filtry powinny być stosowane oszczędnie.

Dostawca najlepiej obecnie sprzedającego się zdjęcia Instant Robert Kneschke z Niemiec, mówi: Kolekcja Instant bardzo dobrze pokazuje, że nawet zdjęcia robione telefonem się sprzedają. Niektóre z moich smarfonowych zdjęć sprzedają się lepiej, niż zdjęcia robione sprzętem o wartości 5 000 USD, więc to naprawdę nie zależy od aparatu.

Więcej szczegółowych informacji na temat Konkursu Instant i pobierania aplikacji można znaleźć na stronie Konkursu Instant i w iTunes App Store.

Źródło: Fotolia

pl.fotolia.com/instantcontest

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764