logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotolia podsumowuje targi Remadays 2014

  PR 13.02.2014, przeczytano 1852 razy

Jesteśmy stałymi bywalcami targów RemaDays, dlatego nie mogło nas zabraknąć również w tym roku podczas jubileuszowej 10. już edycji imprezy. Podczas targów prezentowaliśmy naszą ofertę, czyli już ponad 26 milionów zdjęć, grafik wektorowych oraz plików wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotolia-podsumowuje-targi-remadays-2014,20894,artykul.html

Organizacja RemaDays jest z roku na rok coraz lepsza i od długiego czasu jest na bardzo wysokim poziomie, co potwierdza – z naszych obserwacji – rekordowa ilość tegorocznych gości. Dni targowe to jeden z najbardziej intensywnych okresów w naszym kalendarzu, jednocześnie czas najbardziej satysfakcjonujący, dzięki możliwości bezpośredniego spotkania z naszymi obecnymi i przyszłymi kontrahentami.

Podczas trzech targowych dni odwiedziło nas wiele osób i jak zawsze naszych gości można było podzielić na 3 grupy.

Jest niewielka grupa osób, które dotychczas nie współpracowały z bankiem zdjęć typu microstock. Następnie są osoby, które dobrze nas znają, a możliwość spotkania na targach jest dla nich miłym zaskoczeniem. Ostatnią i najliczniejszą grupę stanowią osoby, które znają serwis Fotolia i każdego roku odwiedzają nasze stoisko, aby porozmawiać o możliwości zacieśnienia współpracy lub po prostu, aby przywitać się i spotkać się z nami bezpośrednio, poza codziennym kontaktem online z portalem Fotolia. Każda z tych grup ma inne oczekiwania wobec naszej obecności. Dzięki temu nie tylko utrwaliliśmy relacje handlowe, ale również mogliśmy nawiązać wiele nowych, ciekawych kontaktów.

Zauważyliśmy, że polscy przedsiębiorcy, zarówno z małych spółek, jak i przedstawiciele dużych, znanych na rynku marek, poszukują najnowocześniejszych rozwiązań dla swoich firm i z dużym zainteresowaniem przyglądają się trendom w zakresie komunikacji wizualnej, do której przykładają coraz większą wagę.

Naszych przedstawicieli często pytano o ofertę serwisu oraz dobór najlepszego modelu zakupu obrazów z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb. Tym, którzy jeszcze nie są naszymi klientami rozwiewaliśmy wątpliwości związane z różnicami w naszych licencjach i wynikającymi z nich możliwościami. Wiele osób, które nas odwiedziło to ludzie pracujący w branży poligraficznej, którzy pytali o konkretną ofertę serwisu oraz możliwości jakie daje Fotolia Biznes API w zastosowaniach Web-to-print.

Dzięki wsparciu organizatorów, podobnie jak w zeszłym roku, mieliśmy okazję do zaprezentowania zwiedzającym wystawę 10 obrazów drugiego sezonu Kolekcji TEN by Fotolia, stworzonych na potrzeby projektu przez uznanych na całym świecie artystów.

Na targach obecni byli również nasi partnerzy, Adamex Druk, Agfa Graphics, Agraf, Amt product, API.PL, Atrium Centrum Ploterowe, Ben Develop, Dyskret, Epson, Ikonos Media, KML Solutions, Plotserwis, Reprograf oraz Sico Polska. Dzięki współpracy z tymi firmami, oferującymi innowacyjne rozwiązania cyfrowe i urządzenia drukarskie mogliśmy zaprezentować wydrukowane obrazy z zasobów banku zdjęć Fotolia. Tym samym, każdy mógł na własne oczy zapoznać się z nowoczesnymi procesami drukowania wielkoformatowego oraz druku na różnorodnych podłożach.

Źródło: Fotolia

Galeria: Fotolia na targach RemaDays 2014

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764