logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Foton Technik zmienia się w E.On Foton

  PR 08.12.2021, przeczytano 402 razy

Z końcem roku spółka Foton Technik zmieni nazwę na E.ON Foton. Związane jest to ze zmianami właścicielskimi w ramach Grupy innogy, której firma jest częścią. Rebranding nie ma wpływu na ważność dotychczasowych umów i usług świadczonych przez firmę na rzecz jej klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/foton-technik-zmienia-sie-w-e.on-foton,394063,artykul.html

Wszystkie umowy zawarte z E.ON Foton zachowują ważność. Klienci nie muszą w związku ze zmianą nazwy firmy podpisywać aneksów, nie otrzymają też nowych warunków umów. Gwarancje na instalacje fotowoltaiczne i zakupiony sprzęt od E.ON Foton  będą obowiązywać na niezmienionych zasadach. Dotyczy to też serwisowania instalacji i innych usług zapewnianych w ramach umowy. Nowa strona www, na którą Klienci będą przekierowywani z obecnej, ruszy 10.12

Zmiana brandu na E.ON Foton jest ostatnim etapem integracji firmy z nowym właścicielem - Grupą E.ON. W 2019 roku E.ON kupił aktywa innogy od RWE. Konsekwencją tego ruchu jest zmiana nazw spółek należących do Grupy innogy oraz nowa identyfikacja wizualna, spójna z tą należącą do E.ON.

E.ON należy do największych spółek energetycznych w Europie. Operuje na 15 rynkach, gdzie obsługuje ok. 53 mln klientów. Zatrudnia łącznie ok. 78 tys. pracowników. 3,5 tysiąca z nich to pracownicy spółek grupy działających w Polsce. Grupa E.ON jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie.

- E.ON Foton będzie pełnił w Grupie E.ON Polska szczególną rolę. Pozostajemy spółką skupioną na oferowaniu usług związanych z OZE, przede wszystkim instalacji fotowoltaicznych i komplementarnych z nimi produktów, jak pompy ciepła, magazyny energii i stacje ładowania. Nasza oferta jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, w tym gospodarstw rolnych. Energia odnawialna jest podstawą naszych usług od początku istnienia spółki – mówi prezes zarządu E.ON Foton Michał Skorupa. – W strategii E.ON Polska energia odnawialna i dekarbonizacja ma specjalne miejsce. Kluczowym wyzwaniem w najbliższych latach jest transformacja energetyczna, a E.ON bierze w niej czynny udział, oferując klientom innowacyjne, efektywne rozwiązania w dziedzinie wytwarzania energii, ciepła i chłodu. E.ON Foton w tym obszarze ma kompleksową ofertę dla segmentu budownictwa jednorodzinnego oraz małego i średniego biznesu. Na pewno też będziemy rozszerzali zakres naszych usług – dodaje.

Źródło: E.ON FOTON Sp. z o.o.

www.eonfoton.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764