logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Foton Technik zmienia się w E.On Foton

  PR 08.12.2021, przeczytano 515 razy

Z końcem roku spółka Foton Technik zmieni nazwę na E.ON Foton. Związane jest to ze zmianami właścicielskimi w ramach Grupy innogy, której firma jest częścią. Rebranding nie ma wpływu na ważność dotychczasowych umów i usług świadczonych przez firmę na rzecz jej klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/foton-technik-zmienia-sie-w-e.on-foton,394063,artykul.html

Wszystkie umowy zawarte z E.ON Foton zachowują ważność. Klienci nie muszą w związku ze zmianą nazwy firmy podpisywać aneksów, nie otrzymają też nowych warunków umów. Gwarancje na instalacje fotowoltaiczne i zakupiony sprzęt od E.ON Foton  będą obowiązywać na niezmienionych zasadach. Dotyczy to też serwisowania instalacji i innych usług zapewnianych w ramach umowy. Nowa strona www, na którą Klienci będą przekierowywani z obecnej, ruszy 10.12

Zmiana brandu na E.ON Foton jest ostatnim etapem integracji firmy z nowym właścicielem - Grupą E.ON. W 2019 roku E.ON kupił aktywa innogy od RWE. Konsekwencją tego ruchu jest zmiana nazw spółek należących do Grupy innogy oraz nowa identyfikacja wizualna, spójna z tą należącą do E.ON.

E.ON należy do największych spółek energetycznych w Europie. Operuje na 15 rynkach, gdzie obsługuje ok. 53 mln klientów. Zatrudnia łącznie ok. 78 tys. pracowników. 3,5 tysiąca z nich to pracownicy spółek grupy działających w Polsce. Grupa E.ON jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie.

- E.ON Foton będzie pełnił w Grupie E.ON Polska szczególną rolę. Pozostajemy spółką skupioną na oferowaniu usług związanych z OZE, przede wszystkim instalacji fotowoltaicznych i komplementarnych z nimi produktów, jak pompy ciepła, magazyny energii i stacje ładowania. Nasza oferta jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, w tym gospodarstw rolnych. Energia odnawialna jest podstawą naszych usług od początku istnienia spółki – mówi prezes zarządu E.ON Foton Michał Skorupa. – W strategii E.ON Polska energia odnawialna i dekarbonizacja ma specjalne miejsce. Kluczowym wyzwaniem w najbliższych latach jest transformacja energetyczna, a E.ON bierze w niej czynny udział, oferując klientom innowacyjne, efektywne rozwiązania w dziedzinie wytwarzania energii, ciepła i chłodu. E.ON Foton w tym obszarze ma kompleksową ofertę dla segmentu budownictwa jednorodzinnego oraz małego i średniego biznesu. Na pewno też będziemy rozszerzali zakres naszych usług – dodaje.

Źródło: E.ON FOTON Sp. z o.o.

www.eonfoton.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764