logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotoprawo.pl o prawach autorskich dla blogerów

  PR 04.10.2012, przeczytano 794 razy

W ciągu ostatnich 5 lat wzrosła nie tylko liczba blogów w Polsce, ale także grupa ich odbiorców. Popularność blogowania sprawia także, że coraz częściej pojawiają się pytania o prawa autorskie. Technologia ułatwia kopiowanie fotografii oraz modyfikacje treści, problemem jest jasne określenie, co można, a czego nie można robić z punktu widzenia praw autorskich. Portal fotoprawo.pl przedstawia kilka faktów i mitów dotyczących wykorzystywania fotografii na blogach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotoprawo.pl-o-prawach-autorskich-dla-blogerow,16831,artykul.html

Blogerzy tworzą ciekawe i oryginalne treści, ale także szukają oraz dzielą się informacjami, które znajdują w sieci. Autorzy najnowszego artykułu na fotoprawo.pl rozprawiają się z głównymi mitami, rozpowszechnionymi wśród blogerów takimi jak “Jeżeli zdjęcie na blogu lub stronie internetowej jest niepodpisane, nie jest chronione prawem autorskim.” czy “Jeżeli nie prowadzę bloga w celach zarobkowych, nie jest to działalność komercyjna, to publikując zdjęcia z innych źródeł nie naruszam prawa.” Z artykułu dowiecie się także, jaki zakres ma “prawo dozwolonego użytku” oraz czy naruszenie praw autorskich jest przestępstwem.

Źródło: Nikon

www.fotoprawo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprytne zakupy - nawyk polskiego konsumenta
Pandemia, kryzys gospodarczy, a następnie dwucyfrowa inflacja umocniły w Polsce i tak silny już dotychczas trend smart shoppingu. Zgodnie z danymi firmy CPS GfK, pochodzącymi z najnowszego raportu Shopping Monitor, już 73 proc. kupujących można określić mianem sprytnych nabywców. To osoby, które m.in. podejmują przemyślane decyzje zakupowe, dobrze orientują się w ofertach...
Analiza przeszło 71,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w czerwcu br. codzienne zakupy podrożały średnio o 3,1% rdr. Dla porównania, w maju wzrost rdr. wyniósł 2,9%, a w kwietniu – 2,4%. Do tego na siedemnaście monitorowanych kategorii produktów trzynaście znalazło się na plusie. Najmocniej poszły w górę słodycze i desery, bo o 11,2% rdr. Tym samym zaliczyły one jedyną w...
GfK - konsumenckie wciąż na plusie
Tak dobrego półrocza w zakresie badań nastrojów konsumenckich w Polsce nie było od lat. Przez 6 miesięcy wskaźnik utrzymywał się prawie na niezmiennym poziomie, ale konsekwentnie „nad kreską”. Stabilizacja to bardzo dobra wiadomość dla branży handlowej i firm, które planują sprzedaż w drugiej połowie roku.
Kto się boi 4-dniowego tygodnia pracy?
Wśród polskich Zetek (18-27 lat) co 3. obawia się, że wprowadzenie 4-dniowego tygodnia pracy spowoduje obniżenie zarobków, wynika z badania ClickMeeting. Wśród starszych generacji obawia się tego mniej więcej ¼ respondentów. Jednak Zetki wydają się skłonne, by to zaakceptować – mimo obaw niemal 70 proc. popiera pomysł skrócenia czasu...
Sztuczna inteligencja: nowe regulacje w e-commerce
Sztuczna inteligencja to jeden z głównych trendów, które będą kształtować w najbliższym czasie rozwój e-commerce. Według ekspertów IdoSell w 2024 roku AI na dobre rozgości się w tej branży, stwarzając nowe możliwości m.in. w dotarciu do konsumentów, personalizacji oferty czy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764