logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotopro - nowa marka statywów fotograficznych

  PR 22.12.2011, przeczytano 941 razy
ilustracjastrzałka

Firma Foxfoto poinformowała, iż została wyłącznym dystrybutorem marki Fotopro w Polsce. Fotopro jest marką istniejącą od 2004 roku. Od początku istnienia celem było wprowadzenie innowacyjności połączonej z wysoką jakością w segmencie statywów, głowic oraz różnych systemów mocowań fotograficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotopro---nowa-marka-statywow-fotograficznych,14247,artykul.html

Osiągane jest to dzięki wykorzystywaniu starannie dobranych materiałów w połączeniu ze sprawdzonymi technologiami oraz innowacyjnymi pomysłami. System mocowania do szyb, zaciski G-lock, pierwsza na rynku seria statywów kolorowych i porcelanowych to niektóre z innowacji Fotopro. Statywy Fotopro powstają z kutych elementów, stopów magnezowych oraz 8-warstwowych włókien węglowych. Wysoka jakość potwierdzona jest 6-letnią gwarancją.

W ofercie dostępne są w tej chwili statywy serii:
1. MG (wersje z włókien węglowych oraz aluminiowo-magnezowe) posiadające:
- funkcję monopodu,
- kute elementy statywu,
- system G-lock,
- dzieloną kolumnę centralną,
- podwójną blokadę kolumny centralnej,
- sakwę stabilizującą dla monopodu,
- system odwracanych nóg,
- głowicę kulową (wersja zestawu).

2. PG wyposażone w:
- system G-lock,
- kute elementy statywu,
- podwójną blokadę kolumny centralnej,
- głowicę kulową oraz dwie poziomice.

3. C4i – seria statywów kolorowych:
- wersje kolorystyczne: Titanium, Srebrny, Czerwony, Różowy,
- kute elementy statywu,
- system G-lock,
- podwójna blokada kolumny centralnej,
- głowica kulowa z poziomicą,

4. Głowice kulowe, monopody, elastyczne statywy oraz uchwyty do montażu aparatów na kierownicach rowerowych oraz nierównych powierzchniach.

Wszystkie produkty Fotopro przechodzą szczegółową kontrolę. Technologie kucia elementów, cyfrowej obróbki oraz trwałego anodowania pozwala na uzyskanie produktu o wyjątkowej wytrzymałości oraz precyzji działania.

Źródło: Foxfoto

www.fotopro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764