logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotospacery z Olympusem: „Mazowsze — miejsca nieoczywiste”

  PR 08.02.2017, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Największe polskie województwo to nie tylko Warszawa. To 85 miast, 314 gmin i ponad 9000 wsi. W dolinach Wisły, Bugu, Narwi i Pilicy kryje się wiele ciekawych, malowniczych, ale i zupełnie nieoczywistych miejsc, które każdego miesiąca Fotospacery.pl będą odkrywać z aparatami Olympus. Zdjęcia zrobione podczas fotospacerów wydrukuje firma Epson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotospacery-z-olympusem%3A-_mazowsze-%E2%80%94-miejsca-nieoczywiste_,31366,artykul.html

2017 rok zapowiada się dla miłośników fotografii niezwykle dynamicznie. Fotospacery.pl, we współpracy z firmami Olympus i Epson, zaplanowały jedenaście wypraw w „nieoczywiste”, czyli niekoniecznie najbardziej popularne, a czasami wręcz zaskakujące zakątki Mazowsza. Każdy fotospacer będzie miał również charakter warsztatowy. Uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą konkretnych technik i zagadnień fotograficznych.

Olympus od początku towarzyszył grupie Fotospacery.pl, poczynając od serii przechadzek po Warszawie w 2013 i 2014 roku. Tegoroczny projekt jest doskonałą okazją do odnowienia naszej fotograficznej współpracy. Firma Olympus udostępnia uczestnikom fotospacerów swoje najnowsze aparaty z wymienną optyką oraz szeroką gamę obiektywów M.Zuiko Digital PRO, od najjaśniejszego 25 mm 1:1.2 PRO do 300 mm PRO.

Uroki Mazowsza będzie można zachować na tradycyjnych fotografiach wydrukowanych na nowatorskich drukarkach atramentowych firmy Epson wyposażonych w zintegrowane systemy zewnętrznego zasilania atramentem (tzw. ITS).

Fotospacery z Olympusem z cyklu „Mazowsze — miejsca nieoczywiste” będą odbywać się zarówno w Warszawie, jak i w innych miastach Mazowsza. Zapraszamy między innymi do Podkowy Leśnej, Konstancina-Jeziorny, Czerska czy Pułtuska. Planowane są także wyprawy przyrodnicze do Kampinosu, wzdłuż Świdra, a także do innych urokliwych miejsc.

Daty fotospacerów z Olympusem:

  • 19.02.2017
  • 18.03.2017
  • 22.04.2017
  • 27.05.2017
  • 24.06.2017
  • 29.07.2017
  • 12.08.2017
  • 30.09.2017
  • 28.10.2017
  • 25.11.2017
  • 16.12.2017


Ogłoszenia o kolejnych wyprawach będą pojawiały się między innymi na stronach:   


Źródło: OLYMPUS Polska

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764