logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Founderzy Risen robią exit. Zespół łączy się z Netguru i Kerris Group

  PR 08.02.2019, przeczytano 842 razy

Founderzy Risen postanowili zakończyć działalność w ramach wspólnego software house’u i realizować inne koncepcje biznesowe. Część zespołu przechodzi do Netguru i KERRIS Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/founderzy-risen-robia-exit.-zespol-laczy-sie-z-netguru-i-kerris-group,381153,artykul.html

Duc Vu Hoang, współzałożyciel Risen, a także CEO MyBaze.com, jednej z platform umożliwiających zakup designerskich produktów, postanowił ponownie związać się na stałe ze startupami. Skupia się on na rozwoju projektu iMeshup, systemu do kolaboracji przy tworzeniu materiałów 3D, dedykowanego twórcom gier i użytkownikom silników Unity.

Kilkunastoosobowa część zespołu Risen m.in. specjaliści UX, project managerowie oraz programiści webowi, zasilili team Netguru, firmy oferującej usługi z zakresu doradztwa i tworzenia oprogramowania będącej jedną z najszybciej rozwijających się spółek w Europie Wschodniej.

— Przejęcie zespołu Risen jest dla nas kolejnym krokiem w drodze do realizacji strategii konsolidacji rynku usług wytwarzania oprogramowania. Dekadę temu Netguru tworzyły zaledwie trzy osoby, dziś zatrudniamy ponad 500 osób i obsługujemy ponad 100 klientów na globalnych rynkach. Szybki wzrost zawdzięczamy świetnemu zespołowi, do którego dołączają teraz specjaliści Risen — komentuje Kuba Filipowski, Chief Strategy Officer w Netguru.

Piotr Nietrzebka, wcześniej COO & Co-Founder Risen wraz z częścią zespołu przeszedł do KERRIS Group, gdzie wykorzystując wieloletnie technologiczne doświadczenie odpowiada za zarządzanie nowym podmiotem w strukturach KERRIS: software housem 300.codes.

Piotr Nietrzebka zajmował się wcześniej tworzeniem aplikacji bankowych na globalne rynki, kreowaniem rozwiązań dla startupów w Londynie, pracą w dziale R&D warszawskiego oddziału duńskiej firmy działającej na rynku hearing aids. Uczestniczył również we wdrażaniu rozwiązań digital transformation dla szwajcarskich firm marketingowych oraz badawczych, a także wdrażaniu technologii blockchain w amerykańskim startupie z rynku real estate.

— Wydzielenie ze struktury KERRIS, spółki 300.codes i powierzenie jej zarządzania Piotrowi Nietrzebce jest dla nas strategicznie istotnym działaniem. KERRIS, jako agencja digital marketingowa, na tle branży od zawsze wyróżniała się dużym zapleczem technologicznym. Wyodrębnienie osobnej spółki, skupiającej się na rozwoju nowoczesnych produktów web i mobile, pozwoli na podniesienie jakości, rozszerzenie zakresu usług i bardziej przejrzyste komunikowanie oferty obu podmiotów — komentuje Mikołaj Szymański, managing partner KERRIS.

Źródło: Kerris Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764