logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Founderzy Risen robią exit. Zespół łączy się z Netguru i Kerris Group

  PR 08.02.2019, przeczytano 271 razy

Founderzy Risen postanowili zakończyć działalność w ramach wspólnego software house’u i realizować inne koncepcje biznesowe. Część zespołu przechodzi do Netguru i KERRIS Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/founderzy-risen-robia-exit.-zespol-laczy-sie-z-netguru-i-kerris-group,381153,artykul.html

Duc Vu Hoang, współzałożyciel Risen, a także CEO MyBaze.com, jednej z platform umożliwiających zakup designerskich produktów, postanowił ponownie związać się na stałe ze startupami. Skupia się on na rozwoju projektu iMeshup, systemu do kolaboracji przy tworzeniu materiałów 3D, dedykowanego twórcom gier i użytkownikom silników Unity.

Kilkunastoosobowa część zespołu Risen m.in. specjaliści UX, project managerowie oraz programiści webowi, zasilili team Netguru, firmy oferującej usługi z zakresu doradztwa i tworzenia oprogramowania będącej jedną z najszybciej rozwijających się spółek w Europie Wschodniej.

— Przejęcie zespołu Risen jest dla nas kolejnym krokiem w drodze do realizacji strategii konsolidacji rynku usług wytwarzania oprogramowania. Dekadę temu Netguru tworzyły zaledwie trzy osoby, dziś zatrudniamy ponad 500 osób i obsługujemy ponad 100 klientów na globalnych rynkach. Szybki wzrost zawdzięczamy świetnemu zespołowi, do którego dołączają teraz specjaliści Risen — komentuje Kuba Filipowski, Chief Strategy Officer w Netguru.

Piotr Nietrzebka, wcześniej COO & Co-Founder Risen wraz z częścią zespołu przeszedł do KERRIS Group, gdzie wykorzystując wieloletnie technologiczne doświadczenie odpowiada za zarządzanie nowym podmiotem w strukturach KERRIS: software housem 300.codes.

Piotr Nietrzebka zajmował się wcześniej tworzeniem aplikacji bankowych na globalne rynki, kreowaniem rozwiązań dla startupów w Londynie, pracą w dziale R&D warszawskiego oddziału duńskiej firmy działającej na rynku hearing aids. Uczestniczył również we wdrażaniu rozwiązań digital transformation dla szwajcarskich firm marketingowych oraz badawczych, a także wdrażaniu technologii blockchain w amerykańskim startupie z rynku real estate.

— Wydzielenie ze struktury KERRIS, spółki 300.codes i powierzenie jej zarządzania Piotrowi Nietrzebce jest dla nas strategicznie istotnym działaniem. KERRIS, jako agencja digital marketingowa, na tle branży od zawsze wyróżniała się dużym zapleczem technologicznym. Wyodrębnienie osobnej spółki, skupiającej się na rozwoju nowoczesnych produktów web i mobile, pozwoli na podniesienie jakości, rozszerzenie zakresu usług i bardziej przejrzyste komunikowanie oferty obu podmiotów — komentuje Mikołaj Szymański, managing partner KERRIS.

Źródło: Kerris Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764