logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Founderzy Risen robią exit. Zespół łączy się z Netguru i Kerris Group

  PR 08.02.2019, przeczytano 226 razy

Founderzy Risen postanowili zakończyć działalność w ramach wspólnego software house’u i realizować inne koncepcje biznesowe. Część zespołu przechodzi do Netguru i KERRIS Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/founderzy-risen-robia-exit.-zespol-laczy-sie-z-netguru-i-kerris-group,381153,artykul.html

Duc Vu Hoang, współzałożyciel Risen, a także CEO MyBaze.com, jednej z platform umożliwiających zakup designerskich produktów, postanowił ponownie związać się na stałe ze startupami. Skupia się on na rozwoju projektu iMeshup, systemu do kolaboracji przy tworzeniu materiałów 3D, dedykowanego twórcom gier i użytkownikom silników Unity.

Kilkunastoosobowa część zespołu Risen m.in. specjaliści UX, project managerowie oraz programiści webowi, zasilili team Netguru, firmy oferującej usługi z zakresu doradztwa i tworzenia oprogramowania będącej jedną z najszybciej rozwijających się spółek w Europie Wschodniej.

— Przejęcie zespołu Risen jest dla nas kolejnym krokiem w drodze do realizacji strategii konsolidacji rynku usług wytwarzania oprogramowania. Dekadę temu Netguru tworzyły zaledwie trzy osoby, dziś zatrudniamy ponad 500 osób i obsługujemy ponad 100 klientów na globalnych rynkach. Szybki wzrost zawdzięczamy świetnemu zespołowi, do którego dołączają teraz specjaliści Risen — komentuje Kuba Filipowski, Chief Strategy Officer w Netguru.

Piotr Nietrzebka, wcześniej COO & Co-Founder Risen wraz z częścią zespołu przeszedł do KERRIS Group, gdzie wykorzystując wieloletnie technologiczne doświadczenie odpowiada za zarządzanie nowym podmiotem w strukturach KERRIS: software housem 300.codes.

Piotr Nietrzebka zajmował się wcześniej tworzeniem aplikacji bankowych na globalne rynki, kreowaniem rozwiązań dla startupów w Londynie, pracą w dziale R&D warszawskiego oddziału duńskiej firmy działającej na rynku hearing aids. Uczestniczył również we wdrażaniu rozwiązań digital transformation dla szwajcarskich firm marketingowych oraz badawczych, a także wdrażaniu technologii blockchain w amerykańskim startupie z rynku real estate.

— Wydzielenie ze struktury KERRIS, spółki 300.codes i powierzenie jej zarządzania Piotrowi Nietrzebce jest dla nas strategicznie istotnym działaniem. KERRIS, jako agencja digital marketingowa, na tle branży od zawsze wyróżniała się dużym zapleczem technologicznym. Wyodrębnienie osobnej spółki, skupiającej się na rozwoju nowoczesnych produktów web i mobile, pozwoli na podniesienie jakości, rozszerzenie zakresu usług i bardziej przejrzyste komunikowanie oferty obu podmiotów — komentuje Mikołaj Szymański, managing partner KERRIS.

Źródło: Kerris Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W erze rosnącego zagrożenia cyberatakami firmy stają się coraz bardziej świadome konieczności inwestowania w odpowiednie zabezpieczenia sieci. Wycieki danych przestały być domeną działów informatycznych, a związane z nimi straty zmusiły korporacje do bardzo poważnego traktowania kwestii cyberbezpieczeństwa. Przy projektowaniu systemów zabezpieczeń firmy niestety...
Innowacje Epsona na targach Packaging Innovations 2019
W dniach 2-3 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbędą się targi Packaging Innovations – jedno z ważniejszych w regionie spotkań pracowników firm z branży opakowań, retail i reklamy. Na imprezie tradycyjnie obecna będzie firma Epson, która zaprezentuje spotkania swoje rozwiązania druku cyfrowego, pozwalające na szybką i oszczędną produkcję etykiet, kuponów...
W marcu More Bananas rozpoczęło współpracę z Pro Civitas, szkołami policealnymi dla dorosłych w Kielcach, Sandomierzu i Jędrzejowie. Agencja odpowiada za komunikację marki oraz jej spójny wizerunek w social mediach.
Mullenlowe Warsaw poszerza współpracę z L’Oreal Polska
Agencja MullenLowe Warsaw rozszerza współpracę z L’Oreal Polska o kolejne marki oraz rynki.
Sizeer z nową kampanią Street Heroes – This is how we do it!
Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764