logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fratria: Start tygodnika ABC wsparty kampanią

  PR 20.04.2015, przeczytano 995 razy

W środę, 22 kwietnia debiutuje na polskim rynku prasowym nowe pismo – „ABC Tygodnik Aktualny Bezkompromisowy Ciekawy”. W mediach rozpoczęła się już kampania reklamująca nowy tytuł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fratria%3A-start-tygodnika-abc-wsparty-kampania,24582,artykul.html

- Będziemy pisać o sprawach, które rozgrzewają emocje czytelników, nie zapominając o rozrywce, poradach i problemach, z którymi borykają się przeciętni Polacy. Trzy przymiotniki z tytułu nie są jedynie hasłem, są dla nas dziennikarskim zobowiązaniem, by przygotowywać pismo aktualne oraz bezkompromisowo i ciekawie opisywać rzeczywistość – mówi Maciej Wośko, redaktor naczelny tygodnika.

„ABC” to tygodnik oferujący kilka z poszukiwanych przez czytelników korzyści w jednym piśmie, w atrakcyjnej cenie 3,50 zł. Tygodnik to trzy odrębne grzbiety – „ABC” - grzbiet główny skupiający zestaw najciekawszych, unikalnych, własnych informacji, opinii i opracowań wraz z sekcją sportową, „Magazyn ABC” – oferujący przegląd najgorętszych tematów emocjonujących czytelników w Polsce oraz „ABC LOOK!” – lifestylowy dodatek z informacjami z życia uwielbianych przez Polaków gwiazd showbiznesu, wraz z obszernym, pełnym programem TV na najbliższy tydzień.

Bieżące informacje przygotowywane przez zespół tygodnika wraz z aktualnym serwisem informacyjnym znajdą się na naszej stronie internetowej www.abctygodnik.pl. - Strona zostanie w pełni uruchomiona w dniu premiery pisma, tj. 22 kwietnia – zapowiada Wośko.

Aktywny jest natomiast profil pisma na Facebooku - www.facebook.com/ABCtygodnik. Na YouTubie znaleźć zaś można spot promujący tygodnik: www.youtube.com/watch?v=2RnMPzpBNJU

Kampania telewizyjna rozpoczęła się w niedzielę 19 kwietnia i potrwa do pierwszego dnia sprzedaży pisma – w środę. Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN). Przekaz reklamowy, jaki towarzyszy wejściu na rynek tygodnika „ABC” podkreśla jego mocny i wyrazisty  charakter, bezkompromisowość i różnorodność.

Uzupełnieniem komunikacji w tv są spoty w radiu, ekspozycja przekazu na nośnikach outdoorowych typu CTL oraz emisja bannerów na dużych portalach internetowych. Przygotowywana jest też akcja informacyjna w punktach sprzedaży prasy. Za kreację, produkcję reklam oraz zakup mediów odpowiada Agencja Reklamowa Apella S.A.

- Nowe pismo pozwoli naszym partnerom reklamowym dotrzeć do wielu nowych klientów – mówi prezes Grupy Wydawniczej Fratria, Tomasz Przybek. – Zespół redakcyjny tygodnika, a także biuro reklamy i marketingu, wszyscy mamy za sobą tygodnie niezwykle trudnej i aktywnej pracy. Wierzę, że czytelnicy docenią nasze wysiłki w środę, 22 kwietnia. Od środy, co tydzień zapraszamy na spotkania z tygodnikiem „ABC”.

Jak zapowiada wydawca start nowego pisma spotkał się z niezwykle żywą reakcją rynku reklamowego. Miejsca na reklamy w pierwszym wydaniu sprzedane zostały już kilka tygodni temu.

Źródło: Fratria

www.abctygodnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764