W środę, 22 kwietnia debiutuje na polskim rynku prasowym nowe pismo – „ABC Tygodnik Aktualny Bezkompromisowy Ciekawy”. W mediach rozpoczęła się już kampania reklamująca nowy tytuł.
- Będziemy pisać o sprawach, które rozgrzewają emocje czytelników, nie zapominając o rozrywce, poradach i problemach, z którymi borykają się przeciętni Polacy. Trzy przymiotniki z tytułu nie są jedynie hasłem, są dla nas dziennikarskim zobowiązaniem, by przygotowywać pismo aktualne oraz bezkompromisowo i ciekawie opisywać rzeczywistość – mówi Maciej Wośko, redaktor naczelny tygodnika.
„ABC” to tygodnik oferujący kilka z poszukiwanych przez czytelników korzyści w jednym piśmie, w atrakcyjnej cenie 3,50 zł. Tygodnik to trzy odrębne grzbiety – „ABC” - grzbiet główny skupiający zestaw najciekawszych, unikalnych, własnych informacji, opinii i opracowań wraz z sekcją sportową, „Magazyn ABC” – oferujący przegląd najgorętszych tematów emocjonujących czytelników w Polsce oraz „ABC LOOK!” – lifestylowy dodatek z informacjami z życia uwielbianych przez Polaków gwiazd showbiznesu, wraz z obszernym, pełnym programem TV na najbliższy tydzień.
Bieżące informacje przygotowywane przez zespół tygodnika wraz z aktualnym serwisem informacyjnym znajdą się na naszej stronie internetowej www.abctygodnik.pl. - Strona zostanie w pełni uruchomiona w dniu premiery pisma, tj. 22 kwietnia – zapowiada Wośko.
Aktywny jest natomiast profil pisma na Facebooku - www.facebook.com/ABCtygodnik. Na YouTubie znaleźć zaś można spot promujący tygodnik: www.youtube.com/watch?v=2RnMPzpBNJU
Kampania telewizyjna rozpoczęła się w niedzielę 19 kwietnia i potrwa do pierwszego dnia sprzedaży pisma – w środę. Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN). Przekaz reklamowy, jaki towarzyszy wejściu na rynek tygodnika „ABC” podkreśla jego mocny i wyrazisty charakter, bezkompromisowość i różnorodność.
Uzupełnieniem komunikacji w tv są spoty w radiu, ekspozycja przekazu na nośnikach outdoorowych typu CTL oraz emisja bannerów na dużych portalach internetowych. Przygotowywana jest też akcja informacyjna w punktach sprzedaży prasy. Za kreację, produkcję reklam oraz zakup mediów odpowiada Agencja Reklamowa Apella S.A.
- Nowe pismo pozwoli naszym partnerom reklamowym dotrzeć do wielu nowych klientów – mówi prezes Grupy Wydawniczej Fratria, Tomasz Przybek. – Zespół redakcyjny tygodnika, a także biuro reklamy i marketingu, wszyscy mamy za sobą tygodnie niezwykle trudnej i aktywnej pracy. Wierzę, że czytelnicy docenią nasze wysiłki w środę, 22 kwietnia. Od środy, co tydzień zapraszamy na spotkania z tygodnikiem „ABC”.
Jak zapowiada wydawca start nowego pisma spotkał się z niezwykle żywą reakcją rynku reklamowego. Miejsca na reklamy w pierwszym wydaniu sprzedane zostały już kilka tygodni temu.
Źródło: Fratria