logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fratria buduje Biuro Reklamy i Dział Wydawniczy

  PR 25.10.2013, przeczytano 3096 razy

Fratria, wydawca tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii” i „Gazety Bankowej”, a także portali internetowych – wpolityce.pl, wgospodarce.pl, wnas.pl, wsumie.pl rozbudowuje zespół wydawnictwa - Biura Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fratria-buduje-biuro-reklamy-i-dzial-wydawniczy,20061,artykul.html

Nowym dyrektorem BR został Jarosław Piwko, do sierpnia 2013 Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie outdoorowej Jet Line, gdzie  odpowiadał za prawidłową pracę działu sprzedaży, nadzorował budowę zespołu regionalnych przedstawicieli handlowych. Wcześniej J. Piwko był szfem biura reklamy w Infor Ekspert i „Rzeczpospolitej”. Posiada wieloletnie doświadczenia w sprzedaży w firmach mediowych i związanych z reklamą.

- To naturalne, że za projektami uruchamianymi przez Fratrię muszą stanąć realne przychody reklamowe, a Biuro Reklamy posiadające w portfolio zestaw tak atrakcyjnych tytułów ma ogromny potencjał – mówi Jarosław Piwko.

Nowy szef Biura Reklamy dołączy do zespołu wydawnictwa, który od kilku tygodni tworzą Maciej Wośko - dyrektor wydawniczy, Katarzyna Marchewka odpowiedzialna za projekty specjalne i Anna Bucholc – kierująca biurem marketingu.

- Mija niemal rok od uruchomienia projektu „wSieci”. W tym czasie umocniliśmy swoje miejsce w czołówce tygodników opinii i miesięczników historycznych. Portale stale się rozwijają, a w planach mamy kolejne projekty – zapowiada prezes spółki Fratria, Tomasz Przybek. – Zespół wydawnictwa ma być silnym wsparciem całej grupy medialnej, jej zapleczem biznesowym – tak w reklamie, jak i w marketingu.

Sprzedaż ogółem tygodnika „wSieci” wynosi 94 255 egzemplarzy (średnia za miesiąc sierpień 2013 - źródło: ZKDP).

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764