Fratria, wydawca tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii” i „Gazety Bankowej”, a także portali internetowych – wpolityce.pl, wgospodarce.pl, wnas.pl, wsumie.pl rozbudowuje zespół wydawnictwa - Biura Reklamy.
Nowym dyrektorem BR został Jarosław Piwko, do sierpnia 2013 Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie outdoorowej Jet Line, gdzie odpowiadał za prawidłową pracę działu sprzedaży, nadzorował budowę zespołu regionalnych przedstawicieli handlowych. Wcześniej J. Piwko był szfem biura reklamy w Infor Ekspert i „Rzeczpospolitej”. Posiada wieloletnie doświadczenia w sprzedaży w firmach mediowych i związanych z reklamą.
- To naturalne, że za projektami uruchamianymi przez Fratrię muszą stanąć realne przychody reklamowe, a Biuro Reklamy posiadające w portfolio zestaw tak atrakcyjnych tytułów ma ogromny potencjał – mówi Jarosław Piwko.
Nowy szef Biura Reklamy dołączy do zespołu wydawnictwa, który od kilku tygodni tworzą Maciej Wośko - dyrektor wydawniczy, Katarzyna Marchewka odpowiedzialna za projekty specjalne i Anna Bucholc – kierująca biurem marketingu.
- Mija niemal rok od uruchomienia projektu „wSieci”. W tym czasie umocniliśmy swoje miejsce w czołówce tygodników opinii i miesięczników historycznych. Portale stale się rozwijają, a w planach mamy kolejne projekty – zapowiada prezes spółki Fratria, Tomasz Przybek. – Zespół wydawnictwa ma być silnym wsparciem całej grupy medialnej, jej zapleczem biznesowym – tak w reklamie, jak i w marketingu.
Sprzedaż ogółem tygodnika „wSieci” wynosi 94 255 egzemplarzy (średnia za miesiąc sierpień 2013 - źródło: ZKDP).
Źródło: Apella