logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fratria wydawcą „Frondy”, pismo Grzegorza Górnego w nowej odsłonie

  PR 22.01.2015, przeczytano 1170 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy numer miesięcznika „Fronda” ukaże się w kioskach 30 stycznia. Redaktorem naczelnym pisma został Grzegorz Górny. Wydawcą jest Fratria, która tworzy miesięcznik we współpracy z wydawnictwem Fronda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fratria-wydawca-frondy%2C-pismo-grzegorza-gornego-w-nowej-odslonie,23732,artykul.html

Grzegorz Górny zakładał „Frondę” w 1994 roku, a pismo stało się dla kilku pokoleń czytelników drogowskazem wyznaczającym nie tylko kierunki, ale i sposoby mówienia o wierze, o tym co duchowe i ważne. Nowa odsłona „Frondy” to, jak zapowiada wydawca, popularny miesięcznik społeczno-kulturalny, poświęcony znanym postaciom, wydarzeniom oraz zjawiskom cywilizacyjnym, kulturowym, obyczajowym i naukowym. 

- Chcemy prezentować sylwetki pozytywnych bohaterów zbiorowej wyobraźni i robić to w sposób odpowiadający wrażliwości większości Polaków, przywiązanych do tradycyjnych wartości, życia rodzinnego i dorobku chrześcijaństwa – wyjaśnia Grzegorz Górny. – Dziś, łącząc doświadczenie dawnej „Frondy”,  z dynamizmem Fratrii, znów tworzymy rzeczy pionierskie na naszym rynku prasowym – pierwszy ilustrowany miesięcznik dla Czytelnika, dla którego ważne są sprawy ducha i wiary oraz wartości wspólnotowe, związane z patriotyzmem i rodziną. 

Wydawnictwo Fratria, wydawca tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii” i „Gazeta Bankowa” oraz portalu wPolityce.pl podjął współpracę z Wydawnictwem Fronda, wydawcą książek i kwartalnika „Fronda Lux”, uzyskując licencję na wydawanie tytułu.

- Od dawna przygotowywaliśmy się do wydania pisma społeczno-kulturalnego i niepolitycznego, które będzie nowoczesne w formie przekazu, layoucie i w sposobie narracji – mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii. – Rok 2014 zamknęliśmy z dobrymi wynikami wszystkich przedsięwzięć wydawniczych, co pozwala nam podjąć pracę nad kolejnymi projektami. „Fronda” to marka, doskonały tytuł związany od lat z publicystyczną debatą w Polsce. Porozumieliśmy się z wydawcą kwartalnika i wzajemnie się wspierając uruchamiamy miesięcznik, który – jak wierzę – trafi do szerokiego grona osób szukających sposobu na dobre życie, zainteresowanych pogłębianiem życia duchowego, lubiących ciekawą lekturę. 

Miesięcznik „Fronda” ukazywać się będzie w klasycznym formacie magazynów lifestylowych (210/280), w cenie 9,90 zł i nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Autorem layoutu jest Michał Korsun. Kampania reklamowa na start będzie oparta na publikacjach w mediach własnych wydawcy, a także w innych tytułach prasowych, w radiu oraz najpopularniejszych portalach horyzontalnych. Przygotowywana jest też akcja informacyjna prowadzona w mediach społecznościowych. Działania promocyjne wspiera agencja Apella S.A.

- Grzegorz Górny i "Fronda" to mieszanka elektryzująca! Było naszym marzeniem sięgnąć do źródeł i spróbować odnowić ten legendarny, niepokorny, zadziorny, ciekawy świata tytuł. Wdzięczny jesteśmy prezesowi Wydawnictwa Fronda panu Michałowi Jeżewskiemu, że z takim entuzjazmem i zaangażowaniem podjął propozycję rozszerzenia frondowej rodziny – mówi Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii odpowiedzialny za pion redakcyjny. - Grzegorzowi Górnemu należą się podziękowania za to, że przygotował tak świetny projekt. Liczymy, że nowy tytuł zyska zaufanie Czytelników i uznanie reklamodawców, którym oferujemy pismo docierające do młodej, ambitnej, żyjącej dynamicznie grupy docelowej. Miesięcznik Fronda doskonale uzupełnia portfolio Fratrii. 

W pierwszym numerze miesięcznika „Fronda” publikują m.in. Piotr Skwieciński, Maja Narbutt, Robert Tekieli, Maciej Pawlicki, Łukasz Adamski, Marcin Kołpanowicz, Andrzej R. Potocki, Marcin Wikło. Grzegorz Górny rozmawia z Darkiem „Maleo” Malejonkiem, współtwórcą projektu „Panny wyklęte”. 

Opublikowane przez ZKDP wyniki sprzedaży prasy w listopadzie wskazują, że pisma Fratrii uciekają konkurencji, powiększając przewagę wobec bezpośrednich rywali rynkowych. „wSieci” pozostaje na niezagrożonej pozycji największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem w okresie styczeń – listopad 2014 wynosi 77 036 egzemplarzy. Niezmiennie liderem na rynku miesięczników o tematyce historycznej pozostaje pismo prof. Jana Żaryna – „wSieci Historii”.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764