logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fratria wzmacnia Biuro Reklamy

  PR 02.04.2015, przeczytano 767 razy

Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network dołączył od kwietnia do Grupy Medialnej Fratria. Jako dyrektor Biura Reklamy Fratrii odpowiedzialny za wszystkie tytuły zapowiada kolejne transfery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fratria-wzmacnia-biuro-reklamy,24430,artykul.html

Wraz ze Skorupskim pracę we Fratrii rozpoczęli też Marcin Ośmiałowski, który będzie zastępcą szefa Biura Reklamy oraz Łukasz Sobol. Obaj również wcześniej pracowali w BR Grupy Allegro i GG Network

- Wzmacniamy zespół wydawnictwa w związku z bardzo dobrymi wynikami naszych tytułów i kolejnymi projektami, nad którymi pracujemy – wyjaśnia Tomasz Przybek, prezes Grupy Medialnej Fratria. – Karol Skorupski to profesjonalista, zna doskonale rynek i rynek zna jego. 

Reklamodawcy czekają na zapowiadaną na kwiecień premierę nowego, popularnego tygodnika wydawanego przez Fratrię. Jak zapowiada wydawca powierzchnia reklamowa pierwszego numeru pisma jest już niemal w całości sprzedana.

- Niewiele jest miejsc, wydawnictw takich jak Fratria, tak szybko rozwijających dziś swoje portfolio. Cieszę się, że będę mógł zaproponować kontrahentom bardzo ciekawe warunki w wielu tytułach. Również w nowym tygodniku – mówi Karol Skorupski.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764