Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network dołączył od kwietnia do Grupy Medialnej Fratria. Jako dyrektor Biura Reklamy Fratrii odpowiedzialny za wszystkie tytuły zapowiada kolejne transfery.
Wraz ze Skorupskim pracę we Fratrii rozpoczęli też Marcin Ośmiałowski, który będzie zastępcą szefa Biura Reklamy oraz Łukasz Sobol. Obaj również wcześniej pracowali w BR Grupy Allegro i GG Network
- Wzmacniamy zespół wydawnictwa w związku z bardzo dobrymi wynikami naszych tytułów i kolejnymi projektami, nad którymi pracujemy – wyjaśnia Tomasz Przybek, prezes Grupy Medialnej Fratria. – Karol Skorupski to profesjonalista, zna doskonale rynek i rynek zna jego.
Reklamodawcy czekają na zapowiadaną na kwiecień premierę nowego, popularnego tygodnika wydawanego przez Fratrię. Jak zapowiada wydawca powierzchnia reklamowa pierwszego numeru pisma jest już niemal w całości sprzedana.
- Niewiele jest miejsc, wydawnictw takich jak Fratria, tak szybko rozwijających dziś swoje portfolio. Cieszę się, że będę mógł zaproponować kontrahentom bardzo ciekawe warunki w wielu tytułach. Również w nowym tygodniku – mówi Karol Skorupski.
Źródło: Apella