logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Free Now wybiera agencję Starcom do obsługi mediowej

  PR 30.11.2020, przeczytano 293 razy

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, rozpoczyna współpracę z FREE NOW (wcześniej mytaxi) – multiplatformą mobilności miejskiej, która pozwala zamówić przejazd taksówką, a także wynająć hulajnogę elektryczną, auto czy skuter na minuty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/free-now-wybiera-agencje-starcom-do-obslugi-mediowej,389377,artykul.html

- Jako firma technologiczna również w swoich działaniach marketingowych stawiamy na innowacyjne rozwiązania. Zależało nam na precyzyjnym dotarciu do grupy docelowej w momencie, w którym najbardziej potrzebują naszej usługi. Działania digitalowe, a szczególnie reklama mobilna w przypadku marki FREE NOW są naturalnym wyborem. Agencja Starcom świetnie zrozumiała nasze potrzeby tworząc optymalny media plan – mówi Izabela Skonieczna, Head of Marketing FREE NOW.

Agencja Starcom została wybrana w drodze przetargu. W ramach nawiązanej współpracy odpowiedzialna będzie za strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach TV, digital i OOH. Na czele teamu odpowiadającego za działania dla aplikacji mobilnej FREE NOW stoi Wiktor Skokowski, Communications & Business Director w Starcomie. Pierwsza wspólna kampania rusza już w grudniu.

- Wygrana w przetargu na obsługę jednej z najbardziej innowacyjnych marek, to sukces dla całego zespołu. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za efektywność i pragmatyczne podejście do strategii komunikacji, szczególnie w przypadku reklamy mobilnej. Zadaniem Starcomu, a tym samym siłą naszej oferty, jest działanie w sposób elastyczny, co jest szczególnie ważne w wyjątkowych i niepewnych czasach pandemii i lockdownu – mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom.

Od października tego roku FREE NOW współpracuje z agencją kreatywną Leo Burnett, także należącą do Grupy Pubicis. To kolejny projekt realizowany w idei Power of One przyświecającej działaniom Publicis Groupe na całym świecie.

Źródło: Starcom Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764