logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Free Now wybiera agencję Starcom do obsługi mediowej

  PR 30.11.2020, przeczytano 1151 razy

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, rozpoczyna współpracę z FREE NOW (wcześniej mytaxi) – multiplatformą mobilności miejskiej, która pozwala zamówić przejazd taksówką, a także wynająć hulajnogę elektryczną, auto czy skuter na minuty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/free-now-wybiera-agencje-starcom-do-obslugi-mediowej,389377,artykul.html

- Jako firma technologiczna również w swoich działaniach marketingowych stawiamy na innowacyjne rozwiązania. Zależało nam na precyzyjnym dotarciu do grupy docelowej w momencie, w którym najbardziej potrzebują naszej usługi. Działania digitalowe, a szczególnie reklama mobilna w przypadku marki FREE NOW są naturalnym wyborem. Agencja Starcom świetnie zrozumiała nasze potrzeby tworząc optymalny media plan – mówi Izabela Skonieczna, Head of Marketing FREE NOW.

Agencja Starcom została wybrana w drodze przetargu. W ramach nawiązanej współpracy odpowiedzialna będzie za strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach TV, digital i OOH. Na czele teamu odpowiadającego za działania dla aplikacji mobilnej FREE NOW stoi Wiktor Skokowski, Communications & Business Director w Starcomie. Pierwsza wspólna kampania rusza już w grudniu.

- Wygrana w przetargu na obsługę jednej z najbardziej innowacyjnych marek, to sukces dla całego zespołu. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za efektywność i pragmatyczne podejście do strategii komunikacji, szczególnie w przypadku reklamy mobilnej. Zadaniem Starcomu, a tym samym siłą naszej oferty, jest działanie w sposób elastyczny, co jest szczególnie ważne w wyjątkowych i niepewnych czasach pandemii i lockdownu – mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom.

Od października tego roku FREE NOW współpracuje z agencją kreatywną Leo Burnett, także należącą do Grupy Pubicis. To kolejny projekt realizowany w idei Power of One przyświecającej działaniom Publicis Groupe na całym świecie.

Źródło: Starcom Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Środkowoeuropejskie geny w kampanii DNA Era
Co jest zapisane w DNA mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Do wspólnych cech nawiązuje nowa kampania DNA ERA – firmy oferującej testy, które umożliwiają poznanie szans i ryzyk zdrowotnych, m.in. rozwoju różnych chorób. Na podstawie anonimowej analizy wyników 13 tys. swoich klientów, DNA ERA przedstawiła wspólne genetyczne...
Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764