logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Freenow na nośnikach digital AMS

  PR 24.05.2023, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka

FREENOW, europejska superaplikacja mobilności miejskiej, w pełni wykorzystuje potencjał możliwości reklamy Out-of-Home dzięki  kompleksowej ofercie AMS – działaniom w czasie rzeczywistym, połączeniu klasycznego outdooru z Digital OOH oraz retargetingowi. W ramach kampanii layouty umieszczone na przystankach pokazują w czasie rzeczywistym zmieniający się czas dojazdu najbliższej taksówki FREENOW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/freenow-na-nosnikach-digital-ams,400120,artykul.html

W nowej kampanii na nośnikach Digital Citylight AMS wyświetlany jest szacowany czas przyjazdu najbliższej taksówki FREENOW. Do realizacji wykorzystano bazę zewnętrznych danych, z którą w czasie rzeczywistym kontaktuje się dany Digital Citylight i tworzy wyświetlany layout. Działaniom real-time i dynamicznej zmianie kreacji towarzyszy retargeting. Dzięki niemu reklamy są wyświetlane na smartfonach tych osób, które znalazły się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach DOOH i OOH AMS. W efekcie każdy użytkownik smartfona z grupy celowej, który spotka reklamę na przystanku, zobaczy podobny komunikat na ekranie swojego urządzenia. Działania komunikacyjne na digitalach i w świecie online wzmacniają klasyczne citylighty AMS w wiatach przystankowych.

– Szukaliśmy dla FREENOW optymalnego rozwiązania zapewniającego synergię działań online i offline, które przełoży się zarówno na rozpoznawalność marki, jak i na faktyczne zwiększenie korzystania z jej usług – mówi Maciej Marek, Business & Communication Partner w OMD Group – Zależało nam na pokazaniu realnej możliwości skorzystania z usługi transportu poprzez umieszczenie na nośnikach czasu, w jakim taksówka może odebrać pasażera z danej lokalizacji, a jednocześnie na zwiększeniu perswazyjności przekazu poprzez wykorzystanie niestandardowego formatu. Dodatkowo, by zmaksymalizować liczbę kontaktów z reklamą, kampanię skierowaliśmy również do znajdujących się w jej pobliżu użytkowników urządzeń mobilnych – dodaje.

– Cieszymy się, że jako pierwsi na rynku możemy wykorzystywać w niestandardowy sposób nośniki digitalowe. Innowacyjne rozwiązania są w DNA naszej marki – nie tylko w tworzeniu oferty dla użytkowników FREENOW, ale także w sposobie docierania do nich poprzez kampanie reklamowe. Wykorzystanie potencjału nośników umieszczonych w punktach komunikacyjnych takich, jak przystanki jest absolutnie trafione pod kątem oferty FREENOW. Docieramy w ten sposób do użytkowników, którzy w danym miejscu i momencie mają intencję przemieszczenia się, dając im precyzyjną informację o czasie dojazdu – mówi Izabela Skonieczna, Head of Marketing FREENOW w Polsce.

Kampania została zrealizowana w ogólnopolskiej sieci Digital Citylight AMS, w tym największych aglomeracjach: GOP-ie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, w Warszawie i we Wrocławiu. Oprócz kampanii outdoorowej FREENOW wdrożyło strategie retargetingowe zarówno w kanałach klasycznych, jak i cyfrowych.

Digital Citylight to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Nowoczesny, cyfrowy punkt styku z konsumentem zainstalowany w wiacie przystankowej umożliwia prezentowanie autorskiego kontentu Cityinfo, zawiera też stały pasek informacji miejskiej oraz reklamy. Każdy nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami USB, dzięki którym łatwo i bezpłatnie doładujemy na przystanku telefon.

AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764