logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fresh Brand Design dla Amica

  PR 05.07.2009, przeczytano 1017 razy
ilustracjastrzałka
Materiały POS

Agencja Fresh Brand Design przegotowała komunikację dla nowego produktu Amica - płyty indukcyjnej Plug&Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fresh-brand-design-dla-amica,9219,artykul.html

Płyta Plug&Play, zasilana napięciem jednofazowym 230 V, to nowy produkt Amiki przeznaczony dla osób, które ze względu na starą instalację elektryczną nie mogły, do tej pory, korzystać z kuchenek zasilanych prądem.

- Wyzwanie dla agencji polegało na uświadomieniu nabywcom korzyści płynących z używania indukcyjnych płyt ceramicznych oraz faktu, że Amica otwiera nowy segment płyt zasilanych energią elektryczną – mówi Adam Michańków z Fresh Brand Design.

W tym celu agencja Fresh Brand Design przygotowała główne hasło kampanii „Złap kontakt, doceń korzyści”, które podkreśla najważniejszą cechę produktu, czyli możliwość podłączenia go do produ za pomocą zwykłej wtyczki, bez konieczności wzywania specjalisty. Przygotowano także odpowiednie layuoty materiałów graficznych, w tym POS.

Współpraca przy promocji płyty indukcyjnej Plug&Play to kolejne spotkanie Amiki i Fresh Brand Design. Firmy współpracują już 2007 roku. Do zadań agencji należy najczęściej przygotowywanie projektów wymagających kreacji graficznej.

Źródło: Grupa FRESH

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764