logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fresh Brand Design dla dzieciaków, czyli branding Skrzata

  PR 11.08.2011, przeczytano 887 razy

Fresh Brand Design podjęło się realizacji dość nietypowego zadania w porównaniu do prowadzonych obecnie projektów. Na pewien czas zespół FBD przeniósł się w świat dziecięcych marzeń i rozpoczął prace kreatywne nad brandingiem marki Skrzat – sklepu z zabawkami i artykułami papierniczymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fresh-brand-design-dla-dzieciakow%2C-czyli-branding-skrzata,13210,artykul.html

Zadaniem agencji jest opracowanie unikalnej tożsamości marki Skrzat oraz zaprojektowanie odpowiadającego jej znaku i motywu przewodniego (key visualu) marki. Następnie na ich podstawie stworzone zostaną inne elementy wizualizacji sklepu. W końcowym etapie projektu Fresh Brand Design przygotuje plan promocji marki oraz mierniki efektywności działań.

Skrzat działa od 1997 roku w Luboniu. Dziś to dwupoziomowy sklep o łącznej powierzchni ponad 1000 m2 oferujący bardzo szeroki asortyment zabawek, gier, artykułów szkolnych oraz różnego typu akcesoriów sezonowych (kostiumów karnawałowych, zabawek plażowych, sprzętu sportowego itd.). Skrzat oferuje produkty znanych marek oraz takie, które zapewniają najkorzystniejszą relację ceny do jakości. Dba o zadowolenie swoich klientów – organizuje konkursy, sponsoruje imprezy, wspiera lokalne szkoły i przedszkola.

Źródło: Fresh Brand Design

www.fresh.com.pl

Dodatkowe informacje:

Fresh Brand Design specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. Spółka, która powstała w 2009 roku jest częścią Grupy Fresh operującej w sektorze marketingu zintegrowanego. Firmy należące do Grupy Fresh zostały nagrodzone wieloma nagrodami branżowymi m.in. nagrodą za najlepszą stronę internetową spółki giełdowej w Polsce za serwis www.pbg-sa.pl w roku 2009 i ponownie w roku 2010.

Wśród Klientów Grupy Fresh warto wymienić takie marki jak: Nestle CPP (program 14 dni), Komputronik, Klose, Amica SA, Billa, Centra Exide, Kliniki Okulistyczne Lexummedica, Feuvert, Cymes, ESKK, Immergas, PBG SA, PBG Dom, VW, Wrigley, Polmed. Łącznie spółki należące do Grupy obsłużyły budżety ok. 180 marek.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764