Fresh Brand Design podjęło się realizacji dość nietypowego zadania w porównaniu do prowadzonych obecnie projektów. Na pewien czas zespół FBD przeniósł się w świat dziecięcych marzeń i rozpoczął prace kreatywne nad brandingiem marki Skrzat – sklepu z zabawkami i artykułami papierniczymi.
Zadaniem agencji jest opracowanie unikalnej tożsamości marki Skrzat oraz zaprojektowanie odpowiadającego jej znaku i motywu przewodniego (key visualu) marki. Następnie na ich podstawie stworzone zostaną inne elementy wizualizacji sklepu. W końcowym etapie projektu Fresh Brand Design przygotuje plan promocji marki oraz mierniki efektywności działań.
Skrzat działa od 1997 roku w Luboniu. Dziś to dwupoziomowy sklep o łącznej powierzchni ponad 1000 m2 oferujący bardzo szeroki asortyment zabawek, gier, artykułów szkolnych oraz różnego typu akcesoriów sezonowych (kostiumów karnawałowych, zabawek plażowych, sprzętu sportowego itd.). Skrzat oferuje produkty znanych marek oraz takie, które zapewniają najkorzystniejszą relację ceny do jakości. Dba o zadowolenie swoich klientów – organizuje konkursy, sponsoruje imprezy, wspiera lokalne szkoły i przedszkola.
Źródło: Fresh Brand Design