logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fresh Brand Design dla Grupy Formedis

  PR 13.07.2011, przeczytano 992 razy

Fresh Brand Design realizuje kolejny projekt dla Grupy Formedis – grupy firm specjalizujących się w consultingu firm z branży medycznej. Agencja odpowiada za proces kreacji wizerunku nowej marki - Formedis Real Estate Solutions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fresh-brand-design-dla-grupy-formedis,12948,artykul.html

W 2010 roku FBD opracowało tożsamość oraz system identyfikacji wizualnej dla Formedis Medical Management & Consulting – firmy, która restrukturyzuje i zarządza prywatnymi podmiotami w branży medycznej. Rozszerzając działalność stworzono nową spółkę, która wyspecjalizowana jest w kompleksowej obsłudze inwestycji budowlanych w tym sektorze (od pozyskania finansowania, przez nadzór w trakcie budowy, po sprzedaż budynku).

Zadaniem Fresh Brand Design jest stworzenie dla Formedis Real Estate Solutions wizerunku spójnego z zaprojektowaną wcześniej identyfikacją marki Formedis. Efekty pracy będą niedługo widoczne – zapraszamy do naszych case study na www.fresh.com.pl.

Źródło: Fresh Brand Design

www.fresh.com.pl

Dodatkowe informacje:

Fresh Brand Design specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. Spółka, która powstała w 2009 roku jest częścią Grupy Fresh operującej w sektorze marketingu zintegrowanego. Firmy należące do Grupy Fresh zostały nagrodzone wieloma nagrodami branżowymi m.in. nagrodą za najlepszą stronę internetową spółki giełdowej w Polsce za serwis www.pbg-sa.pl w roku 2009 i ponownie w roku 2010.

Wśród Klientów Grupy Fresh warto wymienić takie marki jak: Nestle CPP (program 14 dni), Komputronik, Klose, Amica SA, Billa, Centra Exide, Kliniki Okulistyczne Lexummedica, Feuvert, Cymes, ESKK, Immergas, PBG SA, PBG Dom, VW, Wrigley, Polmed. Łącznie spółki należące do Grupy obsłużyły budżety ok. 180 marek.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764