logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fresh Forward: nowa identyfikacja i koncept restauracji Subway

  PR 18.09.2018, przeczytano 918 razy
ilustracjastrzałka

Marka Subway wdraża globalnie nowy wystrój restauracji, kontynuując jednocześnie rozwój sieci w całym regionie. Pilotażowa restauracja z nowym wyglądem prowadzona jest już w Gdyni na stacji paliw Lukoil przy ulicy Morskiej 290.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fresh-forward%3A-nowa-identyfikacja-i-koncept-restauracji-subway,37930,artykul.html

Jak wprowadzić innowacje w markę z ponad 50-letnią tradycją? Radykalnie. Taką drogę wybrał Subway, który jednocześnie całkowicie zmienił swoją identyfikację wizualną oraz wprowadził nowoczesny design restauracji. Koncept „Fresh Forward” funkcjonuje już w restauracji w Gdyni na stacji paliw Lukoil, do której wkrótce dołączą kolejne lokalizacje.

Odważna identyfikacja wizualna połączona z innowacyjną aranżacją wnętrza ma zachęcić gości do częstszych odwiedzin w lokalu, a także przyciągnąć uwagę partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem franczyzy pod szyldem Subway. Za pomocą świeżego, odważnego designu, nowe projekty uchwycają kwintesencję marki. Restauracje Subway słyną z sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta. Suby, wrapy czy sałatki komponowane są z różnorodnych składników dostępnych w lokalu, wybieranych przez klienta zgodnie z jego życzeniem. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie.

W biegu po zdrowy styl życia

Uznanie Subway za smaczny, pożywny oraz korzystny wybór naturalnie łączy się ze zdrowym stylem życia prowadzonym przez dzisiejszych wymagających konsumentów. Poza zachęcaniem ich do sięgania po m.in. świeże warzywa, marka podejmuje także różne aktywności promujące aktywność fizyczną. Jedną z nich jest 40. PZU Maraton Warszawski, który odbędzie się już 30 września, a którego Subway został Partnerem.

Aktywny i zdrowy tryb życia świetnie wpisuje się w wartości, które reprezentujemy, dlatego z radością włączamy się w promocję takich wydarzeń, jak maraton. Jeszcze chętniej bierzemy w nich udział, zapraszając do wspólnego biegu zarówno współpracowników z biura w Pradze, jak i partnerów franczyzowych – wyjaśnia Kateřina Turková, Marketing manager w regionie CEE, która pobiegnie w maratonie.

Po wysiłku związanym z biegiem, marka zaprasza maratończyków do skorzystania z jej oferty w jednej z trzydziestu warszawskich restauracji Subway.

Źródło: Subway

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764